bestek los door de bestekbak

Gestart door muis, september 07, 2009, 11:54:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

Juttertje

Ha, ik heb een Bestekbak en tijdens vervoer gaat de snijplank er als deksel op, handige snelbindertjes erom en alles blijft bij elkaar.  :>

Froessen

Wij hebben een Glis bak met deksel van de Ikea, bestek past er prima in met deksel!  http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00283103/

Drees

Citaat van: Joseppe op september 08, 2009, 12:07:14 PM
Heb bij de action een etui gekocht voor pennen (nog geen euro) daar passen bij mij precies alle messen,vormen etc. in. In het voorvakje de koffielepels en zo de vouwwagen in.

:#

Dit doe ik ook al jaren zo, al met de tent. Toen had ik geen bestekbak, nu wel, maar het rammelt zo enorm onderweg. Als we staan doe ik het bestek in de bestekbak in de lade en als we rijden in de etui.

jvanderlans

Leuke handigheidjes! Wij schuiven het bestekbakje voordat we gaan rijden in een klein plastic tasje.

jackodb

Citaat van: jvanderlans op augustus 09, 2015, 10:14:22 AM
Leuke handigheidjes! Wij schuiven het bestekbakje voordat we gaan rijden in een klein plastic tasje.

Die oplossing gebruiken wij ook. De meeste supermarkt-tasjes zijn groot genoeg. En dan het tasje voor de zekerheid nog even dichtplakken. Dan zal er misschien nog wel eens een mes tussen de vorken liggen. Maar bij aankomst wassen we toch alles nog even af.