Wat voor soort verlichting gebruik je

Gestart door muis, oktober 22, 2009, 11:37:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Citaat van: muis op februari 28, 2010, 11:25:17 PM
We kunnen tijdens het klapweekend een foto maken van alle beschikbare verlichting. Dat zou een mooie verzameling op moeten leveren :J

Een mooie foto die overbelicht is dan  :J

CEO

Iets meer on-topic: bij Lidl hebben ze (restanten van eerdere aanbieding) nog opwindbare lampen liggen. Voorzien van slinger en 3 leds. Klein formaat, past met gemak in je broekzak (voorwaar een echte zaklamp). Lampjes kunnen per 1, 3 of knipperend branden. Ik heb er twee gekocht voor 3 EUR per stuk... kan je je geen buil aan vallen.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Yella

Citaat van: CEO op mei 19, 2010, 09:13:36 AM
Iets meer on-topic: bij Lidl hebben ze (restanten van eerdere aanbieding) nog opwindbare lampen liggen. Voorzien van slinger en 3 leds. Klein formaat, past met gemak in je broekzak (voorwaar een echte zaklamp). Lampjes kunnen per 1, 3 of knipperend branden. Ik heb er twee gekocht voor 3 EUR per stuk... kan je je geen buil aan vallen.

Heb zoiets paar jaar geleden bij de Aldi gekocht, doet het nog steeds prima en gebruik ik thuis ook vaak. Action heeft ze overigens ook (gehad). Maar die van de Aldi voelt beter aan.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

RdB

Alles LED op batterijen... (3 stuks). 2 zaklampen ook ( 1tje LED) en oplader met oplaadbare batterijtjes ook mee, extra blister wegwerp en een looplamp voor aan de haspel.....

John linderhof

Hallo
we zijn nieuw hier we hebben een trigano odyssee gekocht van 2009
We zoeken nog naar verlichting welke soort lampen gekruiken jullie
Gr john

muis

Een benzinelamp ( Coleman Northstar) en in de keuken een ledstripje op batterijen

jari

Wij gebruiken kaarsen en een stormlantaren voor buiten maar binnen hebben we een looplamp.
Jevipro

AnnekeCornee

Een witte LED tafellamp op batterijen, een oplaadbare multi-kleuren vloerlamp (soort Living Colours, maar dan niet van Philips) voor de sfeer, kaarsen als de kids in bed liggen en voor het detailwerk de lampjes van de mobieltjes.

FriedelP

Als er het donker nog dingen in groep gebeuren een lamp op batterijen die opgehangen word. Om 's avonds wat te lezen (heb ik alleen tijd voor op reis) een hoofdlampje.

martijn82

Voor in de voortent een lamp die ik op de buizen klik. Kaarsen voor buiten. Hoofdlamp en een lantaren op batterijen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

JelleKaptein

Ik heb een led lamp met accu (oplaadbaar via een telefoonoplader) en een oplaadbare led looplamp gekocht bij de Lidl. Daarmee heb ik een vast licht in de tent (looplamp) en een verplaatsbaar licht binnen én buiten.

linda75

Jerome

's avonds hebben we meestal wel een kaarsje of stormlamp branden. Dit zorgt er voor dat er een beetje licht is onder de luifel.
Wanneer we meer licht nodig hebben om wat te lezen of een spelletje te doen, gaat de petromax aan.
In de tent gebruiken we een looplamp of lamp op batterijen.

Paulvh

Coleman benzinelamp. In het keuken blokje een led stripje slaap cabine hangt een lampje op batterijen.

Jeroen.Chantal

CampinGaz gaslampje voor onder de luifel, ledstrip in het keukentje en n lampje op batterijen voor in de slaaptent.
En natuurlijk citronella kaarsjes in de hoop muggen weg te jagen  :H