Kies je camping voor het klapweekend 2010

Gestart door Alex, november 14, 2009, 11:37:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het viel niet mee maar het is gelukt.
Er zijn een paar campings gepolst en die vielen gelijk al af.
We hebben een selectie gemaakt van 2 stuks die in onze ogen een groepje mafkezen kan bergen.
Laat je voorkeur weten en dan mailen we de camping dat we er aan komen met Pinksteren. ;)

De campings zijn.
1: www.teboomsgoed.nl
2: www.campingprinsenhof.nl
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Ook dit gezin   :s gaat voor camping nr: 1  :#

4 uit 4 dat gaat hard......

screech

CEO

Ziet er allebei prima uit. Ik stem niet, waarschijnlijk gaan we niet mee  ;( We krijgen in het eerste kwartaal waarschijnlijk de sleutel van ons nieuwe huis. Dat wordt dan erg druk met knutselen en zo.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

muis

Citaat van: CEO op november 16, 2009, 08:54:31 AM
Ziet er allebei prima uit. Ik stem niet, waarschijnlijk gaan we niet mee  ;( We krijgen in het eerste kwartaal waarschijnlijk de sleutel van ons nieuwe huis. Dat wordt dan erg druk met knutselen en zo.
;) tegen die tijd kun je juist wel een ontspannend weekend gebruiken :#

Richard

Citaat van: muis op november 16, 2009, 11:18:57 AM
;) tegen die tijd kun je juist wel een ontspannend weekend gebruiken :#

ONTSPANNEND... :( voor de meeste is het dan drie weken bijkomen en ontgiften van de diverse genotsmiddelen...
;D

muis

Citaat van: MR.ROADMASTER op november 16, 2009, 05:43:55 PM
ONTSPANNEND... :( voor de meeste is het dan drie weken bijkomen en ontgiften van de diverse genotsmiddelen...
;D
:# tijdens het weekend geen stress gehad hoor :P De kids waren lekker bezig dus................ :** :** :**

waiter

Dit lijkt mij erg leuk, helaas word dan net mijn huis opgegeleverd en ben ik denk ik laminaat aan het leggen  :I

Alex

Weet niet waar jullie wonen maar jullie zijn ook gewoon welkom bij de bbq hoor.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Citaat van: CEO op november 16, 2009, 08:54:31 AM
Citaat van: waiter op november 18, 2009, 12:46:37 AM
Dit lijkt mij erg leuk, helaas word dan net mijn huis opgegeleverd en ben ik denk ik laminaat aan het leggen  :I
Als jullie allebei komen met de bbq kun je naast de ervaringen van kamperen ook de klus ervaring uitwisselen :# :J :J

waiter

Als ik iets meer info heb over opleverdatum en spanningsniveau van mijn vrouw ivm oplevering zal ik zeker wat laten weten  :K

Richard

Citaat van: waiter op november 18, 2009, 10:07:57 PM
Als ik iets meer info heb over opleverdatum en spanningsniveau van mijn vrouw ivm oplevering zal ik zeker wat laten weten  :K

220 volt niet genoeg spanning :(