Waar wonen onze leden

Gestart door fish, januari 04, 2010, 10:05:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

spikehome

Zuid-oosten he oftewel Nijmegen

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Eppie_nl

In het land van maas en waal, in Druten.

thomko

Het land van Heusden en Altena,Gem.Werkendam.
Dus net in Brabant. :J

Sandrake

Ook uit deze poll blijkt weer dat de Belgen geen kampeervolk zijn  :)
Achja, ik hou er wel van wat specialer te zijn ;)

Laat ze maar kijken als we met onze vouwwagen de camping oprijden. Nog 6 nachtjes slapen. Woooeehoooow  :>

jsteijn

Wij wonen in Beverwijk. Eigenlijk kom ik van geboorte uit Arnhem, maar ben de "liefde van mn leven" achterna gegaan en zo in Beverwijk uitgekomen.

Is wel een leuke stad om te wonen, er is regelmatig voor de kids wat te doen en we wonen vlak bij alle voorzieningen zoals park, winkels, strand en ziekenhuis. Lekker centraal dus  :K

faba

In België. Da's de enige keuze. Van hieruit bekeken Noord België.  En ja, niet veel klappers hier hé.  :N

ff

Citaat van: faba op mei 10, 2012, 03:08:32 PM
In België. Da's de enige keuze. Van hieruit bekeken Noord België.  En ja, niet veel klappers hier hé.  :N
Noord België is toch Brabant? ;)

Valt Oost-Vlaanderen onder noord of onder west België trouwens?

Sandrake

Citaat van: ff op mei 10, 2012, 03:40:19 PM
Noord België is toch Brabant? ;)

Valt Oost-Vlaanderen onder noord of onder west België trouwens?

Oost-Vlaanderen is Oost-Vlaanderen :) Tussen West-Vlaanderen en Antwerpen. In Antwerpen noemen we dat de bufferprovincie :)
En dan heb je nog Limburg en Vlaams-Brabant.
En Wallonie niet te vergeten maar ik vermoed dat er weinig Waken op dit forum zitten...

Sirano

Zuid-oosten - Weert, Limburg  bier  W:

Richard

herowebe

Wij wonen in het oosten, in de grootste stad van het mooie Twente!  :J
Oost meets west, vrouwlief is hier geboren, manlief komt uit grootste stad in het westen!

dorus_jolan

Janneke Kolhoop

Wij wonen in Rijssen, Twente

cahummel

Amstelveen, Noord Holland
mijn vriendin is geboren en getogen Amsterdamse, en ik kom oorspronkelijk uit Roosendaal, Noord Brabant

Jootje1710

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)