Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: fietsendrager Thule Fietsdrager ClipOn samen met odyssee trigano  (gelezen 11893 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chrisje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 522
Re:fietsendrager Thule Fietsdrager ClipOn samen met odyssee trigano
« Reactie #15 Gepost op: maart 25, 2010, 05:09:17 pm »

Sorry foutje, naam verkeerd
Hier de link

http://www.bega-vouwwagens.nl/index.html
Gelogd

screech

  • Gast
Re:fietsendrager Thule Fietsdrager ClipOn samen met odyssee trigano
« Reactie #16 Gepost op: maart 26, 2010, 07:16:07 am »

volgens mij zijn de vorige eigenaren van mijn Trigano Oceane daar ook geweest.
Die disselbak zit er bij ons ook op (alleen heb ik een mooiere sticker  :# ) en de imperiaal lijkt ook heel erg veel op die van ons.

Maar als je de hele handel wilt bekijken, de vouwwagen gaat met pinksterweekend naar het klapweekend en is open voor bezichtiging met rondleiding.  :)
Gelogd

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk: kampeermiddel : Jamet Easy
Re:fietsendrager Thule Fietsdrager ClipOn samen met odyssee trigano
« Reactie #17 Gepost op: juni 03, 2010, 03:47:44 pm »

Inmiddels hebben wij een oplossing voor ons fietsprobleem. Om deze met de vouwwagen mee te nemen.
Wij hebben de Thule Backpack 973 aangeschaft. Best wel een hoop centjes maar hij is wel degelijk.
Hij is geschikt voor onze auto en komt op de achterbak en kan 60 kg dragen.
zo kunnen wij van de zomer toch de eigen fietsen mee nemen. Is wel zo prettig.
Inmiddels staat die in elkaar (de drager) en we moeten hem nog wel uitproberen maar dat komt nog wel.

Afgelopen maanden best veel gezocht naar een oplossing. Bij ons is het dak geen optie omdat de fiets veel te hoog
getilt moet worden. Dus wij denken dat dit een goed oplossing is. Thule zelf verwijst terug naar de fietsleverancier dus
daar zijn wij niets mee opgeschoten. Verder is het op het internet heel goed kijken naar de prijzen want daar zit toch
behoorlijk wat prijsverschil in.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:fietsendrager Thule Fietsdrager ClipOn samen met odyssee trigano
« Reactie #18 Gepost op: juni 04, 2010, 07:06:33 am »

als ik de plaatjes op internet zie, dan moet je daar de fietsen ook nog behoorlijk hoog optillen om ze erop te zetten. Of vergis ik me?
Gelogd

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk: kampeermiddel : Jamet Easy
Re:fietsendrager Thule Fietsdrager ClipOn samen met odyssee trigano
« Reactie #19 Gepost op: juni 05, 2010, 11:35:33 pm »

Ja, je moet ze wel omhoog tillen. Maar lang niet zo hoog als op het dak van de auto.
Wij hebben een chevrolet Tacuma en de drager voor de fietsen is de onderkant van de achterruit.
Dat scheeld een behoorlijk stuk met het dak.
Gelogd

mariekejungheim

  • Gast
Re:fietsendrager Thule Fietsdrager ClipOn samen met odyssee trigano
« Reactie #20 Gepost op: juni 26, 2010, 11:27:52 pm »

Hallo,
We zijn ondertussen weer terug van onze eerste echte vouwwagentrip! Super goed bevallen!
Uiteindelijk hebben we toch iemand een imperiaal laten maken (met dank aan de gebruiksaanwijzigingen van internet en een bereidwillig familielid) en hebben er nog 2 rails tbv vastzetten van de fietsen bijgekocht en huppakee fietsen erop.
Helaas hadden we erg slecht weer in zuid Frankrijk en hebben we de fietsen erg weinig gebruikt....................
Bedankt voor jullie reacties en meningen, hierdoor hebben we een weloverwogen keuze kunnen maken.
groeten,
Marieke
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal