Foto's camping TeBoomsgoed voorjaars meeting 2010

Gestart door Richard, mei 14, 2010, 11:37:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

panevino

Bij De Boekel inderdaad. Krap plekkie, maar wel heel fijne beheerders. Als je reserveert kun je vast een betere plaats dan die van  ons bemachtigen.

En ach, Alkmaar... Vanaf maandag hou ik ca 1x per week 'audientie' in ons kantoor in de Sint Laurensstraat. Dat is toch behoorlijk centrum Alkmaar. ;-)

Hopen dat we een beetje ruimtelijkheid krijgen op het klapweekend. Anders wordt het nog vreselijk puzzelen ook en eindig je met een city-feeling :-/
// Marcellino Pane e Vino \\

caspar

hee leuk we gaan toch kramperen op een knollen veld  ::) ::)

muis

Ach, zoveel kampeer ervaring bij elkaar, moet goed komen.  :J :J

panevino

Anders crossen Richard en ik eerst wel even over het veld om de oneffenheden eruit te raggen. Hebben we in ieder geval een vlak veld :-)

(met blubber ipv gras)
// Marcellino Pane e Vino \\

muis

:H :H :H Dan wel door de klapper van richard he, die is toch groot genoeg :#

marcel.s

als het goed is maakt het voor een de waard niet uit. :#

en de berlingo rijd ook overal doorheen  :O

meeder

Richard

ff wat foto's en dan een schriftelijke update :#

caspar

moeten we stroom halen van die paddestoel op het midden van het veld ::) ::) :?

Alex

OOOOOOOOOOOOOOOOOO daar staat Remi. :P
Maar wel in de zon.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: caspar op mei 16, 2010, 08:51:50 PM
moeten we stroom halen van die paddestoel op het midden van het veld ::) ::) :?
Hhahahahahah komt mijn lange haspel toch nog van pas.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Citaat van: Alex op mei 16, 2010, 08:52:17 PM
OOOOOOOOOOOOOOOOOO daar staat Remi. :P
Maar wel in de zon.

Is niet erg toch, we komen Remi toch gezelschap houden a.s. weekend! Jij laat de wagen neem ik aan gewoon staan Richard? Moet wel want ik neem aan dat Rory toch ook gewoon naar school moet deze week!

Vind het wel prima dat er een hoop drukte weg is hoor! Moeten ze niet allemaal komend weekend ook weer daar pinksterweekend gaan vieren!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

caspar

nou als dat zo is vind ik het niet echt veilig voor kleine kinderen dus  :(
maar we zetten er gewoon een grote biertafel overheen dan kunnen we hem goed bewaken en hebben een smoes om een  bier te drinken  ;D ;D

Richard

Denk dat de paddestoel dan wel weg is..
maar daar hebben de kidz toch geen oog voor....we hadden daar ook een luchtspringkussen staan een dag  erg leuk,,alleen een meisje met een gebroken pols....
Wij laten onze bak daar staan  dus wie het eerst komt kan rechts naast ons gaan staan en de rest ook daar is het nog redelijk recht  :( ...wij hadden geen keuze   :I
Rory ios idd naar school, maar komend weekend is het daar ook druk...
Er staan wat vaste caravljdh;h; op het veld waarmee we kennis hebben gemaakt waarvan eentje met een geweldige herdershond...eentje die luistert en zeker erg lief is..zelfs voor mij. :#