bbq voor het klapweekend.

Gestart door Alex, mei 16, 2010, 12:28:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Heheheheehe weet je wat de dames zijn slimmer als ike  ze bekijken het maar lekker. :P

ik man ik geen verstand. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Citaat van: Alex op mei 17, 2010, 05:43:14 PM
Heheheheehe weet je wat de dames zijn slimmer als ike  ze bekijken het maar lekker. :P

ik man ik geen verstand. :P

I second that!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Bsb2010

Wat een inzicht bij de heren ;)

Ik stel voor dat we op de zaterdag overleggen wat en hoeveel er ingekocht, wie er inkoopt en wie wat voorbereidt, dan mogen de mannen traditioneel fikkie stoken en vleesjes draaien en waarschijnlijk is het slim om vooraf een bedrag te bepalen voor een volwassenen/kind zodat er binnen het budget ingekocht kan worden. Neem aan dat de houtskool en de aanmaakmiddelen daar ook bij aangeschaft moeten worden.

Zondag de knoei aan is waarschijnlijk voor iedereen het handigst, ik kom, al dan niet met kids zelf pas vrijdagavond rond (hopelijk) 20u aan, ("ophaalmoment" papa is 17.30u lokale tijd Almere) dus pannekoeken eet ik morgen maar thuis, kant en klare magnetronkost :J

Ik stel voor dat ik een flinke schaal bleekselderijsalade maak (bleekselderij, kaas, uien, zwarte olijven, evt tomaat en walnoten, mosterdressing) en een flinke schaal salade nicoise (sla, sperziebonen, , tomaat, ei, tonijn, ansjovis, uien, olijven en dressing) en voor de liefhebbers van wat stevigers met iets meer "bite" een witte bonensalade (witte bonen, salami, paprika, uien, dressing), neem aan dat de in pot of op schaal verkrijgbare salades "gewoon" ingekocht worden, stukken voordeliger over het algemeen...

Tenzij iedereen nu al braakneigingen krijgt bij het idee bovengenoemde salades uit "beleefdheid" te moeten nuttigen :I

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

wij hoeden niet van olijven :#

maar een aardappel salade is ook erg lekker. :)

vooral na het werken met een polyester reparatie setje. :O

muis

Helaas, ze hebben geen koelkast voor ons :N

Klavertjes

Hé da's jammer, maar zat er wel een beetje in, nu we de 'camping-bbq' niet afnemen, maar het wel zelf gaan doen... Of zou dat niet?

Hebben we onder elkaar genoeg koelruimte voor het vlees, want dat is natuurlijk het belangrijkste! Zou wel moeten lukken toch?

screech

hmmm, das jammer.
Misschien kan Richard de koelkast van thuis meenemen als ie weer heen gaat.  :#
Maar volgens mij zit ie er alweer.

muis

:H :H :H

Moeten we toch doordrinken om de koelboxen en koelkastjes lee te houden :# ;D

screech

Citaat van: klavertjes op mei 19, 2010, 02:17:58 PM
Hebben we onder elkaar genoeg koelruimte voor het vlees, want dat is natuurlijk het belangrijkste! Zou wel moeten lukken toch?
Zal wel moeten. dan het bierW: en fris maar in een emmer water hangen of leggen, en dan de etenswaren in de koelboxen en -kasten.

screech

Citaat van: muis op mei 19, 2010, 02:19:27 PM
:H :H :H

Moeten we toch doordrinken om de koelboxen en koelkastjes lee te houden :# ;D
Als iedereen maandag weer naar huis gaat en we bbq-en zondag, dan zal de meeste drank toch al wel op zijn.  :# :#

Klavertjes

't drinken moeten we dan idd maar op 'n andere manier koel houden... En wie er nog wat extra's heeft waar nog weer wat in kan koelen, neem mee, neem mee!

Richard

Citaat van: screech op mei 19, 2010, 02:18:43 PM
hmmm, das jammer.
Misschien kan Richard de koelkast van thuis meenemen als ie weer heen gaat.  :#
Maar volgens mij zit ie er alweer.

:? welke koelkast????
en ik kom pas vrijdag rond 18.00 uur op de camping aan.....maar de klapper staat er al... :K

JackenMarianne

Als we ergens kunnen helpen met inkopen, vuurtje stoken of nog iets maken horen we het graag.
We zijn van alle markten thuis.
We hebben zelf geen bbq, maar wel een skottel bij ons.

Richard

Citaat van: JackenMarianne op mei 19, 2010, 06:21:46 PM
Als we ergens kunnen helpen met inkopen, vuurtje stoken of nog iets maken horen we het graag.
We zijn van alle markten thuis.
We hebben zelf geen bbq, maar wel een skottel bij ons.
Skottel braai met grill plaat graag meenemen....aub hier op kunnen we pannenkoeken bakken vrijdag avond :K