Chat topic najaarsweekend

Gestart door Klavertjes, mei 25, 2010, 10:35:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

famprima

Citaat van: geertje68 op september 09, 2010, 12:23:24 PM
Had die folder ook gezien idd! Leuk bedragje, anderhalf miljoen voor een camping!

Maar goed, komen we nu of niet?? Eerlijk gezegd weet ik het nog steeds niet. De neusamandel van Tiemo is er (weer) uit, het was een joekel aldus de kno-arts. In 2 jaar tijd flink aangegroeid dus.
Heeft ook flink gebloed. Onze grote stoere Tiemo was gister dus ineens weer het kleine jochie wat hij eigenlijk is, en zielig!
Gistermiddag bijna de hele middag geslapen en vannacht ook goed. Vanmorgen begon hij weer zijn normale stuiterbalgedrag te vertonen, maar niet voor lang! Is nu heel rustig, af en toe ff computeren of tv kijken, beetje slapen of tegen mij aanhangen...nog een klein beetje bloedneus af en toe..ik weet het nog niet!

joh, meid, zet alles vast klaar, en kijk morgen in de namiddag hoever het er mee staat. Kind gaat vóor hoor!

famprima

Moet ik deze keer ook nog wat extra´s meenemen voor de bbq? Of kopen we dat in van het budget?

Klavertjes

Citaat van: famprima op september 09, 2010, 12:43:21 PM
Moet ik deze keer ook nog wat extra´s meenemen voor de bbq? Of kopen we dat in van het budget?

Ze zeggen 'never change a winning team', toch?  :H :H Nee hoor, flauwekul, maar ik vind het inkopen doen leuk, dus laten we maar weer gewoon inkopen op zaterdag van een potje, voor de vrijdag het pannekoekenspul en wat te drinken wel vast meenemen lijkt mij?
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Klavertjes

Citaat van: suus655 op september 09, 2010, 01:09:51 PM

Reken ons er ook bij de bbq al komen we zaterdag pas. :J

Tuurlijk rekenen we op jullie voor de BBQ!

Alex

Zo morgen als het goed is nog 6 opdrachten te doen als er geen spoedjes bijkomen. :P

Dit betekend dat ik een planning heb dat ik rond 15:30 hier vertrek en dus tussen 17:00 en 18:00 aan zullen komen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Citaat van: Alex op september 09, 2010, 04:50:12 PM
Zo morgen als het goed is nog 6 opdrachten te doen als er geen spoedjes bijkomen. :P

Dit betekend dat ik een planning heb dat ik rond 15:30 hier vertrek en dus tussen 17:00 en 18:00 aan zullen komen.

Dat klinkt eng...

Alex

Hahahahaha de verkeerde reageert. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

anneke

Uhm... ik zla het wel gemist hebben, maar ik lees opeens iets over pannenkoeken en BBQ.

Wie praat me bij over het eten/de eetplannen?

Klavertjes

Hoi,

Ik zocht een reactie van mij toen Almer een keer iets dergelijks vroeg in dit topic, maar ik vind 't niet... Dan maar ff zo:

'traditioneel' worden er op vrijdagavond pannekoeken gebakken onder de bezielende leiding van Annemarie, kids eerst en voor de volwassenen mogelijke met allerlei lekkere toevoegingen!

Dan 'traditioneel' (als je daar over kan spreken na 3 klapweekenden  :H) dus op zaterdag een BBQ, waar we een pot voor maken door wat op te halen in de loop van de zaterdag en dan met een clubje boodschappen voor doen!

Maar: erg belangrijk -> alles mag en niets moet, dus mochten jullie aan een of meerdere onderdelen van het gezamenlijk eten geen behoefte hebben, trek dan gerust jullie eigen plan daarin!

muis

Alex

Geen zin meer.
Het word lekker warm zaterdag blehhhhhhhh.

Wij blijven thuis.

Alex

famprima

Citaat van: Alex op september 09, 2010, 09:15:25 PM
Geen zin meer.
Het word lekker warm zaterdag blehhhhhhhh.

Wij blijven thuis.

Goed plan. Kan je afwassen....

Alex

Hoeft niet meer met zo'n goede monteur in huis. :P

almer

hoi hoe laat zijn jullie morgen op de camping want ik kom met 2 kinderen en kan wel wat hulp gebruiken
want Ria moet zaterdagmorgen nog werken kon geen vervanger vinden. we hebben een kranten depot aan huis telegraaf.