Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Kies de camping voor het najaarsweekend!  (gelezen 9025 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.787
  • Merk: kampeermiddel : Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #15 Gepost op: mei 29, 2010, 05:35:14 pm »

Dat was idd. ook mijn grote ? toen ik deze site bekeek, als het wat is voor een weekend zal eerst naar het al dan niet welkom zijn van groepen moeten worden ge?nformeerd!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

marcel.s

  • Gast
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #16 Gepost op: mei 29, 2010, 07:03:44 pm »

zo jammer he dat de vrouw van gewoon offtopic gaat
Gelogd

famprima

  • Gast
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #17 Gepost op: mei 29, 2010, 09:31:03 pm »

zo jammer he dat de vrouw van gewoon offtopic gaat


?????
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #18 Gepost op: mei 29, 2010, 10:02:00 pm »

 :# komt goed :J
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #19 Gepost op: mei 29, 2010, 10:17:07 pm »


?????
:#

en nou weer over het najaars weekend  :)
Gelogd

geertje68

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 206
  • smitveld ruebist
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #20 Gepost op: juni 01, 2010, 09:19:05 pm »

De stemmen staken.....is er een einddatum? Of gaan er gewoon niet meer mensen mee? De stemmen zijn wel ernstig verdeeld h?, vooral ivm het water denk ik!
 
Oh dat is wel een goed idee Geertje! Zo dicht bij is het dus voor jullie dat je er zo ff heen kan rijden?

Ja, is voor ons een km of 20. Prima te doen dus mocht het toch nog nodig zijn dan rijden we erheen, ik kan alleen niet vóór 19 juni.
Gelogd
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

marcel.s

  • Gast
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #21 Gepost op: juni 01, 2010, 10:04:55 pm »

ja stemmen mensen.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.447
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #22 Gepost op: juni 05, 2010, 10:34:09 pm »

Organisatie ik zeg mailen naar de camping als de datum tenminste bekend is.
Want we moeten wel weten of we er terecht kunnen natuurlijk. :P
Hebben we weer een datum om ons op te verheugen.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

JackenMarianne

  • Gast
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #23 Gepost op: juni 06, 2010, 09:57:44 am »

Hoi hoi,

Ik vind de camping is Zeewolde er juist gezellig uit zien. en de kinderboederij heeft mij verder over de streep geholpen.

Ik ben benieuwd welke het gaat worden.

Gelogd

famprima

  • Gast
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #24 Gepost op: juni 06, 2010, 03:16:10 pm »

Kinderboerderij? had ik even gemist. Leuk voor Rik!! 8)
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.787
  • Merk: kampeermiddel : Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #25 Gepost op: juni 09, 2010, 01:37:22 pm »

Hoi,

Nu de aanmeldingen voor het najaarsweekend binnendruppelen (ze mogen dus nog binnenSTROMEN), wilde ik voorstellen om gezien het feit dat beide campings ongeveer evenveel stemmen hebben om de campings na een mailtje of ze inderdaad groepen accepteren toch even live te gaan bekijken. Ik heb hier in de zomervakantie voldoende tijd voor, wij zijn de 6 weken van de schoolvakantie thuis. Voor onze vakantie lukt mij niet meer iets in die trant (nog ruim 9 dagen, en dan... lekker klappen!)

Het bezoeken van de campings ook omdat je live toch vaak echt een ander gevoel krijgt dan bij alleen een site bezoek. Dat hebben we laatst nog ervaren toen we een 'andere' camping in de buurt zochten voor onze eerste klaptrip van het jaar, en na een rondje campings Noord-Holland hebben we toen toch weer onze vaste camping in Heiloo geboekt omdat ze allen in het echie minder interessant waren dan op internet.

Dus nu mijn vraag: zijn er vrijwilligers om een dagje met me mee te gaan (hoeft niet allebei op een dag natuurlijk), dus verschillende vrijwilligers in de beide regio's is mij ook prima! En alleen vind ik ook geen punt, maar met meer zie en ervaar je ook meer of het is wat we zoeken!

Groet Rianne
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

famprima

  • Gast
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #26 Gepost op: juni 09, 2010, 05:11:58 pm »

Hoi,

Nu de aanmeldingen voor het najaarsweekend binnendruppelen (ze mogen dus nog binnenSTROMEN), wilde ik voorstellen om gezien het feit dat beide campings ongeveer evenveel stemmen hebben om de campings na een mailtje of ze inderdaad groepen accepteren toch even live te gaan bekijken. Ik heb hier in de zomervakantie voldoende tijd voor, wij zijn de 6 weken van de schoolvakantie thuis. Voor onze vakantie lukt mij niet meer iets in die trant (nog ruim 9 dagen, en dan... lekker klappen!)

Het bezoeken van de campings ook omdat je live toch vaak echt een ander gevoel krijgt dan bij alleen een site bezoek. Dat hebben we laatst nog ervaren toen we een 'andere' camping in de buurt zochten voor onze eerste klaptrip van het jaar, en na een rondje campings Noord-Holland hebben we toen toch weer onze vaste camping in Heiloo geboekt omdat ze allen in het echie minder interessant waren dan op internet.

Dus nu mijn vraag: zijn er vrijwilligers om een dagje met me mee te gaan (hoeft niet allebei op een dag natuurlijk), dus verschillende vrijwilligers in de beide regio's is mij ook prima! En alleen vind ik ook geen punt, maar met meer zie en ervaar je ook meer of het is wat we zoeken!

Groet Rianne

Ik zou best willen Rianne!! er zijn vast mensen die meer in de buurt zitten, denk ik zo?
Gelogd

geertje68

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 206
  • smitveld ruebist
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #27 Gepost op: juni 09, 2010, 05:54:22 pm »

Hoi Rianne,
Zoals ik al schreef, ik woon vlakbij de Groene Hart Camping. En ik wil best mee. Zeewolde wordt lastiger omdat ik (even) geen auto rij. Maar ja, dan blijft wel het feit dat het mijn eerste vww wordt en ik de groep niet ken, en ook niet de eerdere campings waar jullie geweest zijn, dus niet helemaal weet wat jullie zoeken....Maar als je me mee wilt hebben, roep maar!
Gelogd
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

famprima

  • Gast
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #28 Gepost op: juni 09, 2010, 07:02:37 pm »

Hoi Rianne,
Zoals ik al schreef, ik woon vlakbij de Groene Hart Camping. En ik wil best mee. Zeewolde wordt lastiger omdat ik (even) geen auto rij. Maar ja, dan blijft wel het feit dat het mijn eerste vww wordt en ik de groep niet ken, en ook niet de eerdere campings waar jullie geweest zijn, dus niet helemaal weet wat jullie zoeken....Maar als je me mee wilt hebben, roep maar!


Oh, da's makkelijk Geertje... Stel je een groep totaal willekeurige mensen voor, gezinnen met kinderen, stellen zonder... Alle leeftijden vertegenwoordigd...
Die toevallig allemaal een vouwwagen hebben (op een paar afwijkers na)... In alle maten.. Allerlei kleuren, stijlen...
Stel je dan eens voor dat het allemaal áardige mensen zijn, die hartelijk zijn, direct op je afstormen en je het gevoel geven dat ze je al járen kennen en dat ze héel blij zijn dat je er bent...
Er zijn mannen bij die voor- tijdens en na-beschouwingen geven bij het opzetten van je vouwwagen...
Er zijn vrouwen die koffie zetten en roepen: kom binnen, neem een bakkie...
Je kunt allerlei dingen lenen en uitlenen - en alles komt uiteindelijk op zijn plek terug...
De kinderen spelen uitbundig met andere kinderen die ze eerder niet of nauwelijks kenden en huilen bij het afscheid...
Als er nood aan de man is (wat in ons geval zo was) zijn er héel veel betrokken mensen die dingen voor je regelen of opvangen...
Nou, en voor zo'n groep zoek je een camping...
Makkie toch?? ::)
Gelogd

geertje68

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 206
  • smitveld ruebist
Re:Kies de camping voor het najaarsweekend!
« Reactie #29 Gepost op: juni 09, 2010, 08:46:29 pm »

Klinkt goed!  :J :J Geen groep dus waar je niet tussen in komt!  :#

Voor zo'n groep maakt het helemaal niet uit op wat voor camping ze staan! Neem een willekeurig grasveld, met genoeg ruimte, zet er een sanitairgebouwtje op, demp de sloten,  haal genoeg eten en  W: bier, koffie etc en het wordt vanzelf gezellig!!  :K :K Toch?

Ik krijg er al zin in!
Gelogd
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal