Wat doen we voor werk

Gestart door mavi, augustus 30, 2010, 07:02:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

Fozzie

mijn vrouw is onderwijzeres en geeft 3 dagen les aan de kleuters.
Ikzelf ben projectleider bij de grootste liftenfirma van nederland en ben daar projectleider moderniseren van liften. 8)

mavi

En begint de naam van die liftenfirma met een S? Want daar heeft manlief vroeger gewerkt als liftmonteur...

BartdeLeeuw

ik werk in de jeugdzorg al werkbegeleider op een behandel groep voor jongeren tussen de 10 en 14 jaar. mijn vrouw werkt op een besloten groep voor licht verstandelijk gehandicapten jongeren met gedragsproblemen leeftijd 14-18. dus ook een vinkje voor de zorg!!

Dirk willem

Ik ben rayon manager bij een beveiligingsbedrijf

Klepklap

Mijn man werkt voor de overheid als senior systeemontwikkelaar, ook al ict dus  :J. Ik heb gewerkt als secretaresse, administratief medewerkster en apothekersassistente. Momenteel ben ik thuis, maar ik heb als doel gesteld om eind dit jaar, begin volgend jaar weer aan het werk te zijn. Ben nu bezig met me te bekwamen in de boekhouding  :J

Muilwijk

Ikzelf volg een opleiding tot apothekersassistente en zorg voor de 3 jongens, mijn man werkt in continudienst in de chemie.

Ruby

Mijn man is industrieel bakker (drie ploegen) en vervangend teamleider bij een Amerikaans bedrijf. Ik werk op de incasso afdeling bij een zorgverzekeraar. Verder verzorgen wij samen onze twee kids.
Ik ben ook aan het studeren om beschermingsbewindvoerder te worden.

arnold van leeuwen

Mijn vriendin werk in een kledingzaak.

Ik werk bij de veiligheidsregio Utrecht als medewerker OTO (opleiden, trainen, oefenen) voor de brandweer van district Rijn & Venen (mond vol he?)
En daarnaast ben ik in het zelfde district ook vrijwilliger bij de brandweer op de post Maarssen als manschap, bevelvoerder of chauffeur.
Sven werkt nog nergens (hahaha hij is 2)

Angel

Mijn baantje ben ik ook nog niet tegen gekomen. Ik ben salarisadministrateur en Monique werkt met verstandelijk gehandicapte.

piedro,danielle en tycho

ik (piedro) verdien mijn geld achter een heel groot raam

ik ben vrachtwagenchauffeur bij DESTIL.
een bedrijf voor bouw en industrie,van schroefjes tot betonmolens van schoenen tot koffie eigenlijk bijna alles voor op de bouw en bouwkeet.
maar ook voor timmer fabrieken
ik hoor sommige mensen denken waar ken ik DESTIL van,die naam zeg me iets.
we zijn 2 jaar hoofdsponsor geweest van de voetbalclub willem2 uit tilburg, (hoofd) sponsor van de DESTIL(tilburg) trappers (ijshockey) en een tijdje het veldrijden gesponsord.
ik rij met mijn nieuwe truckkie tussen moerdijk en rotterdam,van de maasvlakte tot aan gorinchem..

Danielle werkt 22uur in een natuurvoedingswinkel Ekoplaza tilburg.
daar doet ze van alles van de kassa tot brood afbakken van vakken vullen tot dingen bestellen.
voor de rest weinig over te vertellen..
en natuurlijk is ze 7 dagen per week huisvrouw en moeder voor tycho..

gaan

Citaat van: piedro,danielle en tycho op juli 19, 2011, 09:52:11 AM
en natuurlijk is ze 7 dagen per week huisvrouw en moeder voor tycho..

volgens mij ben je een belangrijk deel van jouw werk vergeten te vertellen.......7 dagen per week papa voor Tycho.

Ik heb heerlijk werk maar het papa zijn vind ik over het algemeen toch echt wel het leukste :#
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

piedro,danielle en tycho

als ik zou kunnen zou ik nu nog stoppen met werken.
maar wil mijn vriendje een goede toekomst geven dus zal ik moeten werken..
en het werk op de vrachtwagen vind ik gewoon super leuk :K..dus ja dan zit er niks anders op dan veel van huis zijn :?

gaan

Tja we werken om te leven, ik krijg regelmatig de vraag papa waarom moet jij werken?
Ik antwoord dan steevast "om centjes te verdienen om op vakantie te gaan" dan zijn ze direct tevreden.
De rest van die rekeningen hoeven ze nog allemaal niet mee bezig te zijn dat doen papa en mama wel :> :> :>

Ik heb hier ook nog een leuke liggen van het 'Centraal Justitieel Incassobureau'...... dat vind ik nou heel vervelend dat ik daar voor moet werken :(
Gelukkig maar 28 euro maar dat vind ik er 28 te veel
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

piedro,danielle en tycho

te hard de vouwwagen opgezet :H

gaan