Vraagje mbt voorjaarsweekend 2011

Gestart door Klavertjes, september 03, 2010, 04:40:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Citaat van: Mr Roadmaster op september 15, 2010, 10:35:30 PM
ben je aan het verboden p-woord :O :H :H :H
eeder zo, jijhebt het woord genoemd

Maar het zou maar zo kunnen dat we komend weekend een voorjaarsweekendplekje hebben gevonden

Chrisje

muis

:N kan niet, niet centraal genoeg voor het voorjaarsweekend

Richard

Citaat van: muis op september 15, 2010, 10:46:03 PM
flauw....venlo en omgeving staan al maanden in het middelpunt van de belangstelling door:
a: Geert W
b: Chantal janzen

Chrisje

Citaat van: muis op september 15, 2010, 10:46:03 PM

is best wel centraal gelegen tussen Groningen en Maastricht

muis

Ja maar a. geef ik maar geen mening over :O en b. is mn type niet :P

We houden het toch op een, in Nederland, centralere plek

Richard

Maak wel ff panorama foto's van het veld met aanduiding oost-west zuid en noord...

muis

die zonplek verloten we wel :# Wees gerust, we hebben een idee wat leden willen voor een klapweekend :J

Klavertjes

Citaat van: muis op september 15, 2010, 10:59:41 PM
die zonplek verloten we wel :# Wees gerust, we hebben een idee wat leden willen voor een klapweekend :J

Hoe je dat nu kunt weten?  :H :H :H

Nee ff serieus ik ben zeer benieuwd naar jullie P.... eh ik bedoel natuurlijk voortzetting van de tradities! Kunnen we daarna lekker meedoen met de voorpret!

Ehm... ik ging aan de slag, toch?
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Wegwezen anders gooi i deze topic vandaag al op slot. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

jsteijn

Toch nog even terug naar de datum.  :O... (wij moeten al vroeg " bestellen" bij de baas  ;) )
Wordt het nou hemelvaart of pinksteren?
Ik las veel voorkeur voor hemelvaart dacht ik.... onze voorkeur wel in ieder geval.

Nog een vraagje... wat is meestal de prijs van de camping? wij moeten best budgetteren  :X

famprima

Voorjaarsweekend:

VEKABO.nl, boven in de balk groepsaccomodaties. Vooral veel in Utrecht. Wie belt of mailt? Ik wil vanavond wel mailen als jullie dat op prijs stellen...

Alex

Jongens jongens zet nu even de rem er op.
We zijn al bezig en mochten we er niet uitkomen of het lukt wat we bedacht hebben dan horen jullie het.
Als de camping goedgekeurd word dan horen jullie van het weekend meer.

Het moet gekker worden we zijn al aan het stuiteren voor iets wat volgend jaar moet gebeuren. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Alex oh grote leider, of was het nou lijder...... :#, zie het maar als ongebreideld enthousiasme naar aanleiding van de tot nu toe zeer geslaagde klapbijeenkomsten :K :# :zw
gr. AM