Wat voor muziek vind jij leuk ?

Gestart door Bonny, september 29, 2010, 07:49:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

bernie

Tsja, voor mij ook pop en nog meer rock. Toto, Golden Earring, Fleetwood Mac, Queen, David Bowie, maar ook Eagles, De Dijk, Ilse de Lange.

sannie75

Jeetje da's eigenlijk teveel om op te noemen en nogal uiteenlopend. Klassiek kan ik erg waarderen maar sommige Jazz krijg ik jeuk van...Ik noem maar ff wat op wat ik leuk vind:

Acda en de munnik, De dijk, Anouk, Metalica, Sabotaby, Madness, Jammah Tammah, Melissa Etheridge, Simon and Garfunkel, Paul Simon, Caro Emerald, David Bowie, The Doors, The Beatles, The Stones, Boudewijn de Groot, Herman van Veen, Rooie Rinus en Pe Daalemmer, De Sjonnies, Lynnerd Skynnerd, Motorhead, Doe Maar, Monster Magnet, Nirvana, Pearl Jam, Alanis Morisette, lle muziek van de Musicals Hair en Jezus Christ Superstar (engelse versie) enz enz enz .

Zoals je ziet nogal verschillende soorten door elkaar....

Alex

Pinda's van de ..........Ze zijn leuuuuuuuuuuuuuk
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

De kids zijn ook helemaal gek van de DVD van: Voorheen de Bende mit Pazzipanten, errug leuk

JanW

Commerciele alternatieve rock; Black Crowes, Three doors down, 30 seconds to mars, ....

Boes

alles eigenlijk.
van top 40 tot metal en van dubstep tot hardcore.

Frankie

Ik begin -het zal de leeftijd zijn- de laatste jaren weer vreselijk nostalgische interesse te krijgen in mijn vroegere muziekkeuze, die vooral bestond uit groepen als

Emerson Lake and Palmer
Jethro Tull
Wishbode Ash
Het oude Pink Floyd
Led Zeppelin
Solution

<slik, de link-naar-youtube-movie werkt wel erg effectief en automatisch>   ::)

Maar verder ben ik een ongelofelijke muzikale veelvraat. Van Amy Winehouse via Prince en Shakira tot.... och, te veel om op te noemen.

Boes

Frankie

mars

Mijn jeugdband, al meer dan 30 jaar, E.L.O.... the Electric Light Orchestra.
Wat een genie is Jeff Lynne.
Verder veel Arrow Classic Rock ( zeker tijdens onze 3 jarige verbouwing.... :#) en veel uit de top 2000.
En niet te vergeten the Move, Tom Petty en the Traveling Wilburys.

Richard

Afgelopen zaterdag in Wijk aan Zee naar "The band of Friends" geweest...
Ted McKenna, Gerry McAvoy en Marcel Scherpenzeel

panevino

Lekker hoor! Zelfde 'schnitt' als SRV ... Zelfde type gitaar ook volgens mij.
// Marcellino Pane e Vino \\

Richard

Citaat van: PaneVino op maart 06, 2012, 01:22:50 PM
Lekker hoor! Zelfde 'schnitt' als SRV ... Zelfde type gitaar ook volgens mij.
:K :K :K