Cafe chat voor voorjaarsweekend plus foto's

Gestart door Richard, oktober 10, 2010, 09:22:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

screech

Alex

Man wat een dag. :(
De hele dag regen dus ik heb ook geen zin.
Nou ja zit nu in de auto naar huis ik heb vakantieeeeeeeeee
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Klavertjes

Ik ga afsluiten!

Yeah, nog maar een dag tot voor ons het klapweekend begint!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

jsteijn

Ik ben NU de kleren aan het inpakken. morgen boodschappen doen (ook voor donderdag natuurlijk, alle winkels dicht helaas  ;(  )
Nog ff nieuwe lampjes scoren voor de bak en dan  :> :>
Hoera! we hebben er zin in !!!

caspar

nou de wagen staat klaar lichten getest en na gelopen de vw nog ff wat gewassen met al dat stof van de laatste weken morgen kofferbak volgooien en om 13 uur de weg op  :> :> nu kom ik eens vroeg aan en niet om 22:30 om dan de tent nog ff op te zetten  ::)

panevino

Nou .. jullie zijn klaar, maar ik moet zometeen mijn vrouw nog gaan aansporen ook eens iets te gaan pakken!!! >:(

Donderdagochtend, zo tussen 11-12 uur, dan ben ik echt benieuwd naar alle verhalen van de middag/avond ervoor....
// Marcellino Pane e Vino \\

Gnoric

Zo pff... net klaar met de klapper vullen/poetsen/testen. Koelkkast staat koud te worden, oplaadbare batterijen worden geladen,

accu fototoestel in de lader, accu videocamera in lader, geheugen kaartjes geleegd, 230V in auto getest, loop-ie-praat-ie klaar gelegd, GPS klaar gelegd,

haspels, stekerdozen en verloopkabels van CEE naar steker en vice versa mee, kinderwagen, fietspomp, parasol, paraplu, zak/hoofdlampen.

Laatste dingetjes strax maar weer doen... Eerst ff  :Z zzz en dan droom ik wat ik nog vergeten ben  :P.....

Klavertjes

Zo ff vroeg opgestaan om Nout naar de bus te brengen, hij moest nog ff de stoelen op de wagen snoeren, met dat soort dingen heb ik geen vertrouwen in mezelf!

Zo lekker douchen, kids wakker maken, naar school, nog ff lezen (als leesmoeder) op school, en dan laatste boodschapje en pakken maar! Nou ja, alleen alles in de auto en dakkoffers doen, niets meer uitzoeken pakken (want da's altijd het meeste werk!)

Daaaaag  :zw :zw :zw

Kom vast nog wel ff langs hier vanmorgen!

screech

Citaat van: PaneVino op juni 01, 2011, 12:39:14 AM
Nou .. jullie zijn klaar, maar ik moet zometeen mijn vrouw nog gaan aansporen ook eens iets te gaan pakken!!! >:(
Geëmancipeerd als je bent Marcel, dan doe je het toch zelf.  :#

Citaat van: PaneVino op juni 01, 2011, 12:39:14 AM
Donderdagochtend, zo tussen 11-12 uur, dan ben ik echt benieuwd naar alle verhalen van de middag/avond ervoor....
Nou, die kan ik je nu al geven... woensdagmiddag nog een bespreking, dan thuis de vakantielijst doornemen of alles klaar ligt. En de spullen in de vouwwagen en auto doen.
Kortom, wij komen ook donderdagochtend.  :) Wedstrijdje opzetten doen???  :X

Richard

Citaat van: screech op juni 01, 2011, 07:03:36 AM
Geëmancipeerd als je bent Marcel, dan doe je het toch zelf.  :#
Nou, die kan ik je nu al geven... woensdagmiddag nog een bespreking, dan thuis de vakantielijst doornemen of alles klaar ligt. En de spullen in de vouwwagen en auto doen.
Kortom, wij komen ook donderdagochtend.  :) Wedstrijdje opzetten doen???  :X
Ik klok wel tijdens het  bier kloeken zo als we dat hier noemen :K

papajur

Zo fietsen zitten erop.
Nu nog 3 uurtjes slapen en dan vakantie :> :> :>

Lang leve de 24-uurs economie ::)
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Klavertjes

3 uurtjes!? En dan ben jij vanavond aanspreekbaar? Mag je Nout ff ui eggen hoe dat moet.... :H

KlapJoeri

hmmmm de klok staat stil op 0 dagen...  :W
en ik zit nog op het werk!!!  :I  :I
wij vertrekken morgen rond de middag met een kleine anderhalf uur rijden....  :K
houden jullie ons plekje warm? :)
The cold never bothered me anyway.....

Miss BBQ

Schiet hier zowat in de stress van alle last-minute dingetjes die dan toch nog moeten.  ::)
Rij zo aan om de poezen weg te brengen, hopelijk dan net op tijd thuis voor Rory uit school komt.
Kleren pakken...... wat is dat, chips dat moet ook nog.  :(

Maar...... het pannenkoekenbeslag is klaar.  :>

Nou tot straks luitjes, en rij voorzichtig.  :zw :zw