Cafe chat voor voorjaarsweekend plus foto's

Gestart door Richard, oktober 10, 2010, 09:22:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Mooi had ook een beetje op jullie gerekend.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

caspar

ja ik moet komen heeee bonny heeft wat beloofd  8)

Alex

Citaat van: Mr Roadmaster op oktober 10, 2010, 10:12:35 PM
32 en 33 zijn algereseveerd :# :#
O door wie. :?  :O :O

Er is zelfs een mini meting met pinksteren. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Richard

Citaat van: Alex op oktober 10, 2010, 10:17:28 PM
O door wie. :?  :O :O

Er is zelfs een mini meting met pinksteren. ;)
waar kan ik me daar voor aanmelden? :H :H :H

caspar

Citaat van: Alex op oktober 10, 2010, 10:17:47 PM
Die komt ze zeker na.
weet ik wel maar vind het wel apart heb het nog nooit zelf mee gemaakt

muis

Citaat van: Mr Roadmaster op oktober 10, 2010, 10:12:35 PM
32 en 33 zijn algereseveerd :# :#
Ik hoor wel op welk nummer we gezet worden. :J

Zal alvast na gaan denken voor iets leuks voor de kids :J (ligt er ook aan hoeveel er mee gaan) buiten de bingo natuurlijk.

Richard

Citaat van: muis op oktober 10, 2010, 10:20:44 PM

Zal alvast na gaan denken voor iets leuks voor de kids :J (ligt er ook aan hoeveel er mee gaan) buiten de bingo natuurlijk.
een apart topic over ideen voor het voorjaarsweekend?

Alex

Citaat van: muis op oktober 10, 2010, 10:20:44 PM

Er is ook animatie weet nog niet wat en hoeveel maar volgens mij zag ik wel een rondgang in een wagen.

Al is eigen animatie toch het leukste.

caspar

bbqen bbqen bbqen bbqen bbqen bbqen bbqen bbqen bbqen bbqen wat sap drinken  ;D ;D ;D
en veel plezier
is dit ongeveer wat we gaan doen :P :P

muis

Ik denk dat dat nu nog niet nodig is, ik overleg wel even met suus (past nl ook bij haar werk) we moeten, net als de vorige keer, niet te veel willen voor ze. Je ziet ze nauwelijks, die zijn veel te druk met elkaar :J

Citaat van: Alex op oktober 10, 2010, 10:24:35 PM
Er is ook animatie weet nog niet wat en hoeveel maar volgens mij zag ik wel een rondgang in een wagen.

Al is eigen animatie toch het leukste.
:X :X :O

Alex

Citaat van: muis op oktober 10, 2010, 10:25:46 PM
Ik denk dat dat nu nog niet nodig is, ik overleg wel even met suus (past nl ook bij haar werk) we moeten, net als de vorige keer, niet te veel willen voor ze. Je ziet ze nauwelijks, die zijn veel te druk met elkaar :J
:X :X :O
We begrijpen elkaar weer eens.
Top.

muis

Mocht iemand nou een leuk idee hebben voor de kids, stuur mij dan even een pb-tje :J