Cafe chat voor voorjaarsweekend plus foto's

Gestart door Richard, oktober 10, 2010, 09:22:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

caspar

nee da,s jammer maar wie wel?dat is de vraag,wi hebben nog meer zijn pleknr dan,volgens mij alleen muis en wij en wij staan helemaal in de hoek(voor straf?)

muis

Citaat van: Mr Roadmaster op oktober 10, 2010, 10:12:35 PM
32 en 33 zijn algereseveerd :# :#
Kijk daar staan dan Alex en Mr.Roadmaster gok ik en dan staat panevino denk ik naast jou Caspar

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

muis

caspar

ja ja en zo staan we weer allemaal anders naast elkaar :# :# :#

Alex

Had speciaal om een plek veer van Caspar gevraagd. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

caspar

Alex

Nu nog een plekkie voor jou bbq vinden en we zijn klaar. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

caspar

dit heeft francis allemaal geregeld heeeee
ik weet van niets ik ben aan het werk

Alex

Tijd voor een aparte account. :P

Toch wel makkelijk hoor kun je hier op het forum met elkaar overleggen. :O :O :O :O :O

Klavertjes

Daar had ik nog niet naar gekeken, wij staan op 37, dus naast Suus en ???
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Citaat van: muis op november 24, 2010, 03:56:04 PM
Kijk daar staan dan Alex en Mr.Roadmaster gok ik en dan staat panevino denk ik naast jou Caspar
Dachten wij ook maar zoals Bonny schreef we staan op 34.

Richard

Wij hebben nu ook de bevestiging binnen
Plaats 33 :#  kunnen we ff een lijstje maken.... >:(