Cafe chat voor voorjaarsweekend plus foto's

Gestart door Richard, oktober 10, 2010, 09:22:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

caspar

nou heb het maandag op dinsdag nog ff geprobeert maar is erg koud hoor zonder kachel met min7 :( :?

muis

En dan lag je in de cabine neem ik aan. Dat wordt toch zo'n extra warme slaapzak maar die zul je met het klapweekend toch niet nodig hebben

caspar

nou heb een slaapzak die tot min 20 goed is maar als je stil legt dan werkt dat toch niet echt heb het van 22;30 tot06;00 uitgehouden toen toch de moter ff een uurtje laten draaien
maar nu staat mijn wagen bij de scania om gemaakt te worden dus hopen dat het nu wel goed gaat  ::)

Alex

Misschien ben ik wel met het Holtkamper virus besmet. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: Alex op maart 16, 2011, 07:40:44 PM
Misschien ben ik wel met het Holtkamper virus besmet. :P
Leuker kunnen we het niet maken..he!!!
Is het een blijvertje  :K :K of moet je hem weer inleveren :H :zw

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

dientje

Alex

muis

Alex

Hebben we het eigenlijk niet over gehad.

muis

screech

Citaat van: muis op maart 16, 2011, 09:56:18 PM
:H :H Heeft deze een speciaal plaatje of is hij zonder?
Als ie hem terugbrengt wel: hihi

muis

Citaat van: screech op maart 17, 2011, 11:45:34 AM
Als ie hem terugbrengt wel: hihi
:# :#

Denk niet dat Jelle dat op prijs stelt, er is er al 1 met een bijzonder plaatje. Een unieke van een bijzondere werknemer :P