Cafe chat voor voorjaarsweekend plus foto's

Gestart door Richard, oktober 10, 2010, 09:22:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Citaat van: NielsP op april 15, 2011, 12:11:12 PM
Helaas, het thuisfront ziet dergelijke meetings absoluut niet zitten.
En toch jammer want je verplicht je tot niks en als je kinderen hebt dan hebben die de tijd van hun leven.
Misschien volgend jaar je weet maar nooit.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

caspar

wij zullen niet raar gaan denken hoor  ::)  :# :#

panevino

Citaat van: caspar op april 13, 2011, 10:33:04 PM
krijgen we ook allemaal een naambordje of smoelenbord want er komen zo veel mensen als je bij de laatste bent ben je de eerste namen al weer vergeten  :? :?

Serieus een uitermate goed idee.
Iemand als muis kan dat werk vast wel delegeren bij haar hardwerkende crew (lees: bso-kindertjes)
;)
// Marcellino Pane e Vino \\

Alex

Ik wou deze keer een keertje anoniem blijven. :?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Is goed hoor, ik maak er w wel wat moois van

Richard

Citaat van: Alex op april 15, 2011, 06:56:19 PM
:H :H :H dan verkleden wij je wel als grote smurf....dan blijf je wel anoniem :**

caspar

caspar

gezellie en wij gaan allemaal in een paddestoel op de camping staan ik ben knutselsmurf jij boeresmurf wilma smurfin rianne fotosmurf en verzin maar verder :H :H :H

Richard

Citaat van: caspar op april 15, 2011, 11:09:01 PM
gezellie en wij gaan allemaal in een paddestoel op de camping staan ik ben knutselsmurf je bedoelt spooksmurf jij boeresmurf wilma smurfin rianne fotosmurf en verzin maar verder :H :H :H

muis

Citaat van: Alex op april 15, 2011, 06:56:19 PM

Het eerste naambord is klaar  :#

muis

Citaat van: caspar op april 15, 2011, 11:09:01 PM
gezellie en wij gaan allemaal in een paddestoel op de camping staan ik ben knutselsmurf jij boeresmurf wilma smurfin rianne fotosmurf en verzin maar verder :H :H :H
Dan moet ik mn haar blond maken ::)

Richard

muis

:P ECHT NIET!!, dat heb ik al eens gehad.

caspar

kan je die borden ook nog maken met smurfen :P