bbq voorjaars weekend 2011

Gestart door Alex, oktober 12, 2010, 05:21:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

optie 1; Alex  & Bonny
optie 2;
optie 3;
optie 4; Richard & Anne-Marie
             Marcel.s
             Henk en carmen
             Wilma en de mannen
             Klavertjes                   al vind ik het borden/bestek gebeuren beetje onzin, we redden het altijd prima met alles wat we bij ons hebben!
                                                Luxere BBQ pakketten leveren over het algemeen wat lekkerder vlees op vandaar mijn stem!Vind (zeker gezien het feit dat we  steeds langer  op de camping zijn) het boodschappen doen en dus inleggen in een pot ook nog steeds prima, leuk en gezellig, zeker gezien het feit dat je nu niet je enige middag 'eraan geeft' , maar da's weer een ander punt geloof ik!

optie 5: Fam.Prima             
            lokale chinees vragen een rijsttafel te maken voor het aantal mensen wat er is, en dan een goede prijs te maken en het laten bezorgen.
            Hebben we alleen de afwas van... En de rest van het weekend genoeg restjes voor een weeshuis.

marcel.s

optie 5 vind ik niet kunnen eigenlijk, we gaan barbequen , niet chinezen

Richard

optie 1; Alex  & Bonny
optie 2;
optie 3;
             Marcel.s
             Henk en carmen
             Wilma en de mannen

Klavertjes

optie 1; Alex  & Bonny
optie 2;
optie 3;
             Marcel.s
             Henk en carmen
             Wilma en de mannen
             Nout, Rianne & kids ( :N weer weggevallen, het hele verhaal hierboven hoeft er niet bij! Enne niet (veel) hoeven afwassen is eigenlijk wel 'n PLUS)

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

screech

optie 1; Alex  & Bonny
optie 2;
optie 3;
             Marcel.s
             Henk en carmen
             Wilma en de mannen
             Nout, Rianne & kids
             Ivo, Marjolijn en de meiden

Geen boodschappen doen: de vaste 'shop'-ploeg meer vrije tijd om te genieten... niks voorbereiden: de vrouwen meer vrije tijd om te genieten... en niet afwassen: de mannen meer vrije tijd om te genieten... ik zie alleen maar voordelen. En dat voor ?13,50 pp.  :J

FamilieKnots

Wij gaan voor optie 4

en eventueel (maar daar gaan we natuurlijk niet van uit) bij  :X slechter weer optie 5  ;(

Grtz Marco

marcel.s

optie 5 bestaat niet, BBQ bij weer of geen weer  :P

Klavertjes

Precies! Kampeerbikkels dat zijn we!

almer

Wij gaan ook voor optie 4 lekker gemakelijk en geen gedoe en meer tijd voor andere dingen  W:  bier bier

Alex

Citaat van: almer op november 05, 2010, 03:03:49 PM
Wij gaan ook voor optie 4 lekker gemakelijk en geen gedoe en meer tijd voor andere dingen  W:  bier bier

Lees ik hieruit dat je meegaat. :W :W :W :W
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Ha, was mijn vraag ook al! Vertel, vertel (ehm ik bedoel natuurlijk reserveer, reserveer...)  :zw

almer

Citaat van: Klavertjes op november 05, 2010, 03:18:04 PM
Ha, was mijn vraag ook al! Vertel, vertel (ehm ik bedoel natuurlijk reserveer, reserveer...)  :zw

Ja,heb ik net gedaan  :J :J (zie aanmelding)

jsteijn

Wij gaan voor optie 1. Al dat luxe vlees lusten mn mannen niet, die hebben het liefst worst en een burger  ;D
Spullen heb ik zat in mn mobiele 3-sterren keukentje van onze alpenkreuzer  ;) en afwassen.... ach, dan kun je nog eens lekker kletsen met de mensen die we allemaal nog niet kennen. Het wordt onze eerste keer met de club, dus......

JackenMarianne

optie 1; Alex  & Bonny
optie 2;
optie 3;
             Marcel.s
             Henk en carmen
             Wilma en de mannen
             Nout, Rianne & kids
             Ivo, Marjolijn en de meiden
Jack, Marianne en de jongens