Klapweekend 2011 bbq

Gestart door Alex, januari 09, 2011, 06:48:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

GJT

Citaat van: Klavertjes op mei 27, 2011, 07:56:57 PM
Huh jullie staan al in het lijstje van de 26e, maar moet dat dan niet GJT zijn, Alex? Die post vlak daarvoor dat hij geld overmaakt nl....

Geld is als het goed is vandaag bij jullie binnen... ik wacht nog even af... zal vast goedkomen!

Klavertjes

Ongetwijfeld, maar ik dacht dat jullie betaling met die van Henk & Carmen was 'verwisseld' misschien vandaar mijn post hierboven.

Voor eenieder waar Alex zondagmiddag geld van heeft wordt de BBQ besteld, dus dat gaat zeker goed komen!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Citaat van: Klavertjes op mei 27, 2011, 07:56:57 PM
Huh jullie staan al in het lijstje van de 26e, maar moet dat dan niet GJT zijn, Alex? Die post vlak daarvoor dat hij geld overmaakt nl....
Klopt mijn fout.
Dit moet nog binnen komen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

1.mr.roadmaster/miss bbq
2:Bonny/Alex
3:ivo.
4:FamilieKnots
5:MAGNABOY
6:Wezenveld
7:Walter
8:Klaver
9:caspar
10:PaneVino
11:Muis
12:CabanonJoeri
13:Almer
14:Van_looney
15:Padi
16:Marcel en Petra
17:DAMBI
18:JSTEIJN
19:bensi
20:spelonk
21:GJT
22:MVDKANT
23:Henk en Carmen
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Trouwens ik heb echt wel 30 euro op de rekening staan van fam Jager.
Dit zijn volgens mij.Henk & Carmen

Alex

Goed morgen ga ik de boel bestellen.
Dus het heeft geen zin om nog geld over te maken.

Henk1973

Citaat van: Alex op mei 27, 2011, 09:35:31 PM
Trouwens ik heb echt wel 30 euro op de rekening staan van fam Jager.
Dit zijn volgens mij.Henk & Carmen
Wij zijn inderdaad Fam. De jager. Henk, Carmen en de kinderen Reynout en Alexander. Hadden we dat niet goed erbij gezet? ::) :?

Alex

Nee hoor er was enige verwarring ontstaan.

Maar die is nu weg.