Hij is besteld! de Columbia!!!

Gestart door sannie75, februari 25, 2011, 05:00:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

dheppener

Blijft vreemd van het merk (en vind ik toch ook een beetje van de importeur en dealers) dat het een verrassing is wat er vernieuwd is aan het model van het volgend jaar.

De folders zijn altijd oud, de website is/was verouderd. Dat vind ik toch wel een nadeel van dit merk.

Wij zijn overigens erg tevreden met het 2010 model. Het gaat uiteindelijk om het uiterlijk als je op vakantie bent, en dat is met geel/blauw/wit een mooie combi!

Ik zou het erger gevonden hebben als er technisch essentiele zaken verandert zouden zijn!

dorus_jolan

We hebben hem net besteld!! 16 juni gaan we hem halen.

We hebben idd voor ?200 meer de nieuwe versie gekocht omdat wij dit toch wel veel mooier vinden.

Verder hebben we het edition pakket, ondertenten, kraantje in de keuken (met langere afvoerslang) en het veiligheidsslot.

Nu hadden ze in de showroom wel het oude model met ?400 korting staan, maar wij kregen er een kadobon van ?250 bij en een ondertent. Dus voor ?50 euro  meer korting hoeft ik hem  niet.

Kan bijna niet wachten tot 16 juni.

Richard

Gelukkig ben je tevreden en nu maar wachten op 16 juni..om de columbia mee tenemen en uit teproberen...
Kom je wel ff langs op het klapweekend een beetje bij praten, tijdens de demo?. :K
Zou leuk zijn....

dheppener

Citaat van: dorus_jolan op april 16, 2011, 05:38:53 PM
We hebben hem net besteld!! 16 juni gaan we hem halen.

We hebben idd voor ?200 meer de nieuwe versie gekocht omdat wij dit toch wel veel mooier vinden.

Verder hebben we het edition pakket, ondertenten, kraantje in de keuken (met langere afvoerslang) en het veiligheidsslot.

Nu hadden ze in de showroom wel het oude model met ?400 korting staan, maar wij kregen er een kadobon van ?250 bij en een ondertent. Dus voor ?50 euro  meer korting hoeft ik hem  niet.

Kan bijna niet wachten tot 16 juni.

Hmmm ritje naar Schijndel had wel uit gekunt in plaats van Siddeburen... Daar valt niets te praten... in Schijndel regent het korting!
Toch jammer op een investering van ? 7.000,-- geen korting...

fam.doorzon

::) Misschien lees ik er over heen, maar waar staat dat de vouwwagen in Siddeburen is gekocht?

dheppener

Citaat van: fam.doorzon op april 17, 2011, 11:08:55 AM
::) Misschien lees ik er over heen, maar waar staat dat de vouwwagen in Siddeburen is gekocht?

Nee, had het over onze 2010 Columbia, die a.s. woensdag voor het eerst getest wordt. Met zeer goede weersvoorspellingen  bier

fam.doorzon

:# Aha...

sannie75

Nou wij hebben ook geen korting of kadobonnen gehad hoor bij de wit. Vandaar misschien dat toen ik vroeg naar het nieuwe model er ook niet moeilijk over gedaan werd. Wij zijn niet zulke goede onderhandelaars en durven daar dan ook niet om te vragen, stom ::) ja ach zo zijn we nou eenmaal....

fam.doorzon

Hoe issie, Sannie? Voldoet ie aan je verwachtingen? Hebben jullie hem al getest?

sannie75

Ja geweldig! Hij is nu ff bij de stalling maar maandag gaan we er voor het echie mee op pad. Naar de Veluwe(hopelijk werkt het weer een beetje mee) Ik heb in een ander topic ook wat foto's geplaatst (in het vouwwagen cafe en het topic heet hij staat voor de deur.)

Het opzetten is ons zeker meegevallen, en dat zal alleen maar sneller gaan als we er wat meer handigheid in krijgen.

Wanneer mogen jullie hem nou gaan halen? Ik ben echt heel blij met deze versie ik vind hem echt wel(nog)mooier hoor!

mvdkant

het weer is goed gesteld komende week,op enige regenbuien op donderdag en vrijdag na (regio ermelo)

dorus_jolan

Helemaal mee eens sannie, ik zal de foto's eens bekijken.
Wij krijgen hem 16 juni, ben heel benieuwd!
Veel plezier met camperen volgende week.

fam.doorzon

Dag Sannie,
Ik heb de foto's bekeken. Het ziet er goed uit hoor! Ben blij met onze switch.
Hoe lang deden jullie over het opzetten?
Wij gaan hem de 11e ophalen en met hemelvaart testen.

sannie75

We hebben er inclusief entertainment van 3 kids een uur en drie kwartier over gedaan. Daar moet ik wel bij zeggen dat we echt op het gemakkie gedaan hebben want het was veel te warm om druk te doen!

He dat gaat ook opschieten nog heel even geduld en dan mogen jullie ook! Morgen ga ik alles inpakken zodat we maandag ochtend lekker bij tijds weg kunnen!  :> :>

Driehoekje

Wij hebben ook bewust gekozen voor de Columbia ivm de grootte (ook hier 3 kinderen). A.s. vrijdag halen we hem op en we hebben er zin in.

We hebben ook de allu-uitvoering, vonden we mooier.
Met hemelvaart gaan we hem uitproberen en ik ben er best zenuwachtig over. (allebei geen ervaring en 3 kinderen erbij, waaronder een baby). En we gaan in de tussentijd alles aanschaffen, want we hebben bij wijze van spreken nog geen afwasborstel.

Fijne dag nog!