ANWB Kampeerdagen 2011

Gestart door Alex, april 03, 2011, 11:04:55 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

panevino

Als de agenda het toestaat gaan wij 1vd 2 dagen wel kijken ja
// Marcellino Pane e Vino \\

Gulpje

Is dat ook leuk om 'zomaar' naar toe te gaan, als je niets nodig hebt? Sinds de zon schijnt lijkt alles met kamperen leuk....  :?

ff

Het lijkt mij wel wat, moeten het hier eerst nog overleggen ;)

marcel.s

Citaat van: Gulpje op april 03, 2011, 08:12:01 PM
Is dat ook leuk om 'zomaar' naar toe te gaan, als je niets nodig hebt? Sinds de zon schijnt lijkt alles met kamperen leuk....  :?

ja leuk.  :#

Klavertjes

Hier past het niet in de agenda dat weekend.
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

screech

Ik kan ook niet. Ik schijn jarig te zijn en dat te gaan vieren met heel veel mensen die ook blijven eten. Dus ik denk dat ik een beetje druk ben!  :>

Alex

Ik zit aan zondag te denken.
Kan ik ook gelijk naar een camping toe die op de nominatie staat voor het voorjaars weekend 2012. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Jammer dat ik dan moet werken! En nog wel in Arnhem...
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

panevino

Ons bezoek uit Belgie heeft zondag afgezegd ... "elk nadeel heb ze voordeel" heb ik wel eens gehoord.
;)

Alex

Citaat van: PaneVino op april 15, 2011, 02:04:29 PM
Ons bezoek uit Belgie heeft zondag afgezegd ... "elk nadeel heb ze voordeel" heb ik wel eens gehoord.
;)
Dan word de kans dus groot dat we elkaar geen tegenkomen. :P

Henk CC

Ik denk dat wij Zondag ook nog even gaan. Het is altijd wel leuk.

Alex

En Marcel al enig idee hoe laat je gaat?

panevino

Pfffff, geen echt idee. Als ik moet schatten zeg ik ca 11:00/12:00