ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?

Gestart door Mieke, april 16, 2011, 10:46:32 AM

Vorige topic - Volgende topic

dorus_jolan

Wij hebben laatst bij de action zo'n opvouwbaar vergiet gekocht voor een paar euro. Ideaal.

Mieke

@stori: hop en ik naar Ikea :W
Vierkante dozen idd, heb ik ook al aan gedacht.
Nu je het zegt tot twee jaar terug zwierde ik ook sla op de ouderwetse manier. Erg he, dat je luxe zo vlug meeneemt en de rest vergeet. Dus idd geen slazwierder, vierkante kom met deksel en een extra keukenhanddoek :K

Stori

Mieke, als je toch naar Ikea gaat: ze hebben er ook goedkope vierkante plastic dozen met die rode deksels met ventiel voor gebruik in de microgolf. Ik heb ze al een tijdje en de kwaliteit is heel goed.
En neen, ik heb geen aandelen bij Ikea. ;)

Sandrake

Citaat van: Mieke op april 16, 2011, 07:39:59 PM
Van die handdoeken hebben wij ook en idd enkele oudere handdoeken/strandlakens gaan ook mee.

Vorige week een flexi tub gekocht als afwasbakje, wasmand,....

Ons wasrekje is dit type (is geen 5 cm dik gaat vlot open en je kan het gemakkelijk vastzetten met een haring)

Spijtig dat die trapjes niet in de ALdi in België waren.

Die trapjes hebben ze niet bij Aldi in België maar enkele weken geleden wel bij Blokker. Daar heb ik het mijne gekocht!! Ook voor 4,99 euro

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

magnaboy

Deze vond ik bij Van Zweden in Doetinchem. 6 stuks voor een paar euro. De kinderen zijn erg blij dat ze deze zomer drinken krijgen zonder wespen in het blikje.  :)

jsteijn

Ons meisje van bijna 3 jaar vind douchen niet zo fijn en baddert liever ... dat vormde dus een uitdaging ivm de ruimte  :P
Nu heb ik denk ik de oplossing gevonden.... bij de Hema deze week in de reclame, maar ook wel bij bart smit enzo te koop....
Een klein plastic buitenzwembadje van 65cm doorsnee. Opblaasbaar en dus superklein en multi functioneel op warme dagen.

sannie75

Bij de Formido hebben ze nu een opvouwbare emmer voor ? 7,99. Deze heb ik besteld want bij onze Formido waren ze op...

http://www.formido.nl/dformido/gfx1/ZmzygmlIgP.jpeg

Alex

Hebben wij ook maar let op doe er geen heet water in.
Dan verliest hij zijn stevigheid en is geen emmer meer. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

OK bedankt voor tip!!!Zou echt wat voor mij zijn :#

Roosje

Wij gebruiken dit wasrek van IKEA. Ligt plat achterin de auto, zeer stabiel in het gebruik. Mijn ervaring is dat je niet (meer) op alle campings een lijntje mag spannen.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50095091

Wij nemen ook altijd oude, bijna vergane handdoeken mee. Daar maken we aan het eind van de vakantie tent, grondzeil en weet ik wat mee schoon en daarna gaan ze in de vuilnisbak.

Als wasmand gebruik ik een opvouwbare mand van IKEA (nee, echt geen aandelen, maar wel lekker in de buurt). Ik heb nog een oudere versie van een soort plastic, vouwt niet echt lekker en compact. Voor de vakantie wil ik nog even kijken hoe deze eruit ziet, misschien ga ik de oude vervangen.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10191259

CEO

Bij MAKRO hebben ze een snijplank-vergiet. (Buitenleven folder blz 20 rechts onderaan, makro.nl).

If you choose not to decide, you still have made a choice!

screech

Citaat van: CEO op mei 12, 2011, 07:46:36 AM
Bij MAKRO hebben ze een snijplank-vergiet. (Buitenleven folder blz 20 rechts onderaan, makro.nl).
Er staan in die folder nog wel veel meer leuke en handige dingen voor thuis of op de camping.

CEO

If you choose not to decide, you still have made a choice!

screech