Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Vervoer stoelen  (gelezen 21369 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

magnaboy

  • Gast
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #15 Gepost op: april 24, 2011, 08:33:46 am »

Wij hebben ook een AK en bij ons liggen de 4 vrij grote standenstoelen tussen de banken, onder de klaptafel. Er blijft op die plek helaas niet veel ruimte over voor andere spullen zoals BBQ/toilet e.d. 
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.447
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #16 Gepost op: april 24, 2011, 09:32:07 am »

Dat moeten we dit jaar nog bezien hoe we het gaan doen.
Met de conway vw legde we ze onder het dekzeil.

Nu hebben we een andere vw. Alpen Kreuzer prestige met harde dekstel en over het deksel een dekselzeil.
Moet nog even gaan kijken hoe we ze mee gaan nemen.

Weet niet of het kan onder het deksel, anders moeten ze op het deksel en dan met spanband vastzetten denk ik,
daarna dan het dekzeil erop. Is nog even bekijken.

Heeft iemand ervaring met de Alpen Kreuzer???
Bij onze oude ak select konden ze ook niet tussen de stoelen.
Dus dan maar met een spanband op de wagen vervoert.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk: kampeermiddel : Jamet Easy
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #17 Gepost op: april 26, 2011, 07:13:36 pm »

Bij onze oude ak select konden ze ook niet tussen de stoelen.
Dus dan maar met een spanband op de wagen vervoert.

Ja, dank je. Hier zaten wij dus ook aan te denken om het zo te doen.
Gelogd

naat

  • Gast
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #18 Gepost op: mei 10, 2011, 11:23:35 pm »

In onze Jamet Arizona hebben we 3 stoelen in de wagenbak liggen (evenals de tent, een tafel, grondzeil en tenttapijt en een toilet.
Past allemaal precies maar en kan dan ook niet veel meer bij.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #19 Gepost op: mei 10, 2011, 11:28:38 pm »

Wij hebben wat vouwstoelen die we in de wagenbak of in de dissel leggen. 2  klapstoelen (lage rugleuning) gaan onder het dekzeil samen met het tafeltje, dekbed en slaapzakken.
Gelogd

tinfoil

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 65
  • Merk: kampeermiddel : Pennine
  • Pennine Pullman 535 - 2006
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #20 Gepost op: mei 11, 2011, 07:58:52 am »

bij onze AK GT Royale passen ze net tussen "de plank" (het deel dat helemaal naar links uitklapt) en het deksel.
Nu hebben we bepaald geen "zetels" voor op de camping ...
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.787
  • Merk: kampeermiddel : Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #21 Gepost op: mei 11, 2011, 11:01:51 am »

Na terugkomst van de afgelopen kampeerweek was ik ervan overtuigd dat ze dan ws. niet alle vier maar toch wel zeker de twee nieuwe gepolsterde stoelen en het bijbehorende voetenbankje tussen de banken in de wagen moesten kunnen en ja dat lukte met wat gepuzzel en georganiseer met de andere spulletjes. Nu dus alleen de andere twee stoelen, waarvan het niet erg is als ze nat worden met spanbandjes op de imperiaal.

Geen geflapper meer van zeil wat er om heen zat gebonden deze keer, man blij en ik blij!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

jsteijn

  • Gast
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #22 Gepost op: mei 11, 2011, 09:56:05 pm »

Een AK prestige hebben wij ook. 1992. We hebben zaterdag geprobeert extra kussens mee te klappen, maar zelfs dat lukte al niet. Op de wagen en goed vastmaken aan de imperial. Lijkt mij de beste optie, of je moet een grote auto hebben  ;)
Wij niet. In onze Fiat Panda passen ze niet achterin  :O
Gelogd

Kuukse Dries

  • Gast
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #23 Gepost op: mei 15, 2011, 04:07:47 pm »

Onze Gerjak-Tago Settler Crossing is uitgerust met bankjes in de bak.
Daar passen twee degelijke kunststof tuinstoelen tussen.
Met een slechte rug zit je toch wel graag goed.
Daarachter past nog veel meer (tassen met kleding e.d.) en o.a. twee krukken (op de kop, niet inklapbaar, gekocht bij Cranenbroek, Schijndel) nodig om naar het bed te kunnen opstappen.  :Z
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #24 Gepost op: mei 15, 2011, 07:44:29 pm »

Zoals verwacht (en eerder in dit topic vermeld) hebben we tussen de banken een toilet, picknicktafel voor de kids, kasten voor de kleding etc (hadden we toch nog van de tent), een opstapje en wat fleecedekens.

Bovenop onder het zeil liggen 2 (standen) stoelen, 3 tafels (1 kleine en 2 grotere), tenttapijt en daar komen als we op vakantie gaan ook nog de selfinflatables bij naast elkaar op de keuken.

In de banken de voortent, luifel, tarp en winscherm en alle buizen en stokken

Achter in de auto nog de koelbox, kleren en de 20 kg aardappelen, soep, 4 emmertjes Remia frietsaus, de Calvé en Venz en nog de rest van het proviand voor een maand of 4 :#

Tja dan zitten we wel vol denk ik :#


Groet

GAAN

PS tot aan de koelbox en kleren klopt het daarna natuurlijk niet meer :H
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Gulpje

  • Gast
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #25 Gepost op: mei 15, 2011, 08:15:14 pm »

Zoals verwacht (en eerder in dit topic vermeld) hebben we tussen de banken een toilet, picknicktafel voor de kids, kasten voor de kleding etc (hadden we toch nog van de tent), een opstapje en wat fleecedekens.

Bovenop onder het zeil liggen 2 (standen) stoelen, 3 tafels (1 kleine en 2 grotere), tenttapijt en daar komen als we op vakantie gaan ook nog de selfinflatables bij naast elkaar op de keuken.

In de banken de voortent, luifel, tarp en winscherm en alle buizen en stokken

Achter in de auto nog de koelbox, kleren en de 20 kg aardappelen, soep, 4 emmertjes Remia frietsaus, de Calvé en Venz en nog de rest van het proviand voor een maand of 4 :#

Tja dan zitten we wel vol denk ik :#


Groet

GAAN

PS tot aan de koelbox en kleren klopt het daarna natuurlijk niet meer :H

Wat moet je met 3 tafels?! :?
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #26 Gepost op: mei 15, 2011, 08:50:02 pm »

Wat moet je met 3 tafels?! :?

Tja dat vraag ik me eigenlijk ook af ::)

De grote tafel is gewoon de eettafel, kaarttafel, puzzeltafel :# etc.
daarnaast hebben we een iets kleiner formaat, die hebben we tot vorig jaar gebruikt voor het omkleedkussen om op hoogte onze kleine man te kunnen verschonen en aan te kleden.
De kleine tafel is een kleintje van 30x50 cm, bijzettafelformaat hoogte 20 cm, die wordt door de kinderen gebruikt met water/modder/stenen/gras en al wat nog meer in die koppies opkomt.

We gaan met hemelvaart een keer proefklappen met vrienden, er zal dan ook echt wel wat weg gestreept worden van de mee te nemen uitrusting.
Ik denk dat de middelste tafel sowieso gaat afvallen, we zullen zien.

Het kan zelfs zijn dat beide standaard matrassen voortaan thuisblijven, hoewel ze nog goed zijn zijn wij meer van de zelfopblaasbare luchtbedden.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

PaulPaul

  • Gast
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #27 Gepost op: mei 25, 2011, 03:01:05 pm »

Da's wel toevallig.Tien we de laatste keer in Emmen bij Holtkamper waren hebben we die Brunner stoelen "proefgezeten" zie stonden op verschillende plekken in de showroom. Mooi om te zien maar voor mij(toen 100+kg) ongeschikt mijn vrouw heeft er toen 3 vergelijkbare bij Bever gekocht. Nou is voor ons ruimte plots geen issue meer, gezien de enorme ruimte die we ineens hebben onder het zeil en in de bak van de Flyer.  Ik sleep voor mezelf nog steeds een stoel van Dukdalf mee. Ik kan door mijn gammele rug in die andere dingen niet zitten.
Overigens ? propos Dukdalf: dat mag dan volgens sommigen een goede reparatie hebben, ik vind het waardeloos. Zowel die dure tafel als die dure stoel van mij zijn kwalitatief behoorlijke bagger. Maar ja, Lafuma is nog erger(ben ik al doorgezakt :J). Dan maar een stoel waar ondertussen allerlei schroeven en bouten aan vervangen zijn, en een tafel waarvan de met veer verstelbare poten ?f niet te verstellen zijn ?f zichzelf als een patriot lanceren. En papa kan er weer achteraan.   :W

Gelogd

Richard

  • Gast
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #28 Gepost op: mei 25, 2011, 07:59:36 pm »

Da's wel toevallig.Tien we de laatste keer in Emmen bij Holtkamper waren hebben we die Brunner stoelen "proefgezeten" zie stonden op verschillende plekken in de showroom. Mooi om te zien maar voor mij(toen 100+kg) ongeschikt mijn vrouw heeft er toen 3 vergelijkbare bij Bever gekocht. Nou is voor ons ruimte plots geen issue meer, gezien de enorme ruimte die we ineens hebben onder het zeil en in de bak van de Flyer.  Ik sleep voor mezelf nog steeds een stoel van Dukdalf mee. Ik kan door mijn gammele rug in die andere dingen niet zitten.
Overigens ? propos Dukdalf: dat mag dan volgens sommigen een goede reparatie hebben, ik vind het waardeloos. Zowel die dure tafel als die dure stoel van mij zijn kwalitatief behoorlijke bagger. Maar ja, Lafuma is nog erger(ben ik al doorgezakt :J). Dan maar een stoel waar ondertussen allerlei schroeven en bouten aan vervangen zijn, en een tafel waarvan de met veer verstelbare poten ?f niet te verstellen zijn ?f zichzelf als een patriot lanceren. En papa kan er weer achteraan.   :W


Over welke Dukdalf stoel praat je dan?
Ik heb er namelijk heeeeeeeeeeel veeeeel verkocht een aantal jaren geleden in een kampeerzaak.
De meeste mensen gebruiken de stoel verkeerd, of kopen de verkeerde stoel...
Tja tis een tik van me maar zoiets zoek ik allemaal uit...
...
welke stoel heb je ? foto...
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk: kampeermiddel : HK Flyer Bedouin
Re:Vervoer stoelen
« Reactie #29 Gepost op: mei 25, 2011, 08:16:02 pm »

Wij hebben Dukdalf ehhh Aspen dacht ik.
Met 2-3 jaar doorgezakt, gebroken etc. En wij zijn niet 100+.

Ik ben er dus ook niet kapot van.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal