De luxe luifel van de Cabanon Mercury

Gestart door zippey, april 30, 2011, 08:54:37 AM

Vorige topic - Volgende topic

Kuipje

Zippey, hoe bevalt de luifel in gebruik? Wij overwegen er ook eentje aan te schaffen voor de neptune.

superkoe32

Zie ik het nou goed dat de voortent niet is opgezet op de foto?

sannie75

Klopt de luxe luifel is een luifel speciaal voor aan de wagenbak, ideaal als je wilt rondtrekken en niet telkens de hele voortent op wil zetten!

Ik ga vanavond de luxe luifel voor onze columbia bestellen  :>

superkoe32

Wij hebben 2 weken geleden de Mercury nieuw besteld incl luxe luifel..Nooit geweten dat deze op de wagen aan te ritsen is! Super handig dus!!

Qwaqa

Jullie hebben dus gelijk twee luifels besteld zonder precies te weten waarvoor?

sannie75

Heb je hem besteld met luxe luifel of met de zonne luifel?

De zonneluifel is voor aan de voortent en kan weer niet aan de wagenbak, voor ons de reden om nu alsnog de luxe luifel te bestellen...

Qwaqa

Kan je opgeven uit welk jaar je wagen is, en houden ze dan rekening met de kleuren?

sannie75

Citaat van: Qwaqa op april 09, 2013, 09:45:30 PM
Kan je opgeven uit welk jaar je wagen is, en houden ze dan rekening met de kleuren?

Ik heb wel aangegeven dat we de wagen uit 2011 hebben maar denk niet dat dat qwa kleur veel uitmaakt. Ik ga er zoiezo vanuit dat er kleurverschil zal zijn, onze wagen is toch al wel wat lichter van kleur geworden denk ik...

panevino

Dat is een TOP aankoop, in mijn ogen, Sannie!
Kinderen zijn nu wat groter en dan is die voortent zeker niet altijd nodig. Eigenlijk alleen bij wat minder en kouder weer. Opstelling met luifel scheelt veel tijd en levert heel veel buitengevoel op.

Ik ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien!
// Marcellino Pane e Vino \\

superkoe32

Citaat van: Qwaqa op april 09, 2013, 09:02:49 PM
Jullie hebben dus gelijk twee luifels besteld zonder precies te weten waarvoor?

Eigenlijk wel ja :# :+

sannie75

Citaat van: PaneVino op april 09, 2013, 11:53:56 PM
Dat is een TOP aankoop, in mijn ogen, Sannie!
Kinderen zijn nu wat groter en dan is die voortent zeker niet altijd nodig. Eigenlijk alleen bij wat minder en kouder weer. Opstelling met luifel scheelt veel tijd en levert heel veel buitengevoel op.

Ik ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien!

Ik ook! Er zijn niet veel afbeeldingen van de luxe luifel aan de columbia te vinden, zelfs de meneer van de Wit kon ons niet aan een afbeelding helpen... ::)

Gertjan De Meern

Citaat van: sannie75 op april 10, 2013, 03:13:25 PM
Ik ook! Er zijn niet veel afbeeldingen van de luxe luifel aan de columbia te vinden, zelfs de meneer van de Wit kon ons niet aan een afbeelding helpen... ::)

Wij hebben een paar weken geleden ook de luxe luifel gekocht voor de Columbia. We denken idd dat het erg gemakkelijk is voor een kort verblijf.

charlie

wij hebben hem ook besteld ( moeten alleen ff wachten omdat we de windhoeken zoals aan de voortent van de mercury) ook aan de luifel laten zetten!!
Kan niet wachten tot hij klaar is!!

zippey

Bij deze een foto van onze eigen Mercury met luxe luifel en windhoeken. Deze combinatie staat erg snel (in vergelijking met de voortent van de Mercury).  :off Wij hebben echter de drastische beslissing genomen om voor een Malawi te gaan. We gebruiken het tweede bed in de Mercury namelijk niet en wilden daar graag leefruimte voor terug. De Malawi was er nog niet toen we de Mercury kochten. Maar we nemen met weemoed afscheid van onze Mercury, want het was een topvouwwagen. En hij smoelt gewoon goed, ook met die luxe luifel.
Cabanon Malawi DL 2013 groen

Qwaqa

Er was iemand op dit forum op zoek naar een Mercury.