After voorjaars mini-meeting op camping de Peelweide (L)

Gestart door Miss BBQ, mei 02, 2011, 04:04:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

Klavertjes

En dan ben ik beetje suf bezig, wij komen niet met de wagen maar met de tent...
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Citaat van: Klavertjes op juni 28, 2011, 05:14:55 PM
En dan ben ik beetje suf bezig, wij komen niet met de wagen maar met de tent...
Word het dan toch tijd voor een snelklapper. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Wagen zit nog in de stalling, en omdat ik eerst alleen met de kids zou gaan én maar voor een nachtje hadden we het zo bedacht, nu Nout ook meegaat gaan we gelijk vrijdag na de zwemles van Jur rijden, maar ws. rond 21u daar, en dan heb ik sowieso weinig zin meer om te klappen! Dan wil ik gelijk aan de  W:!

panevino

Joh, ga lekker met de klapper! Gooien Nout, Richard en ik die Odyssee open!

Slaap je tenminste goed.
// Marcellino Pane e Vino \\

Alex

Dacht ook al ligt het aan mij. :?

Waterpas zetten een paar haringen is het werk toch niet?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Citaat van: PaneVino op juni 28, 2011, 09:17:56 PM
Joh, ga lekker met de klapper! Gooien Nout, Richard en ik die Odyssee open!

Slaap je tenminste goed.

Ik gooi 't nog even in de groep zo...

Richard

Citaat van: Alex op juni 28, 2011, 09:22:12 PM
Dacht ook al ligt het aan mij. :?

Waterpas zetten een paar haringen is het werk toch niet?

:? :? :?

Alex

Richard

Hoezo,  dan kom jij dus ook ff langs een paar haringen erin meppen en et voila (om maar eens een uitdrukking te gebruiken) en feesten maar :>

Angel

We komen het weekend waarschijnlijk toch niet. We hebben wat belangrijkers te doen we gaan namelijk bij een potentiele vouwwagen kijken zie link:

http://link.marktplaats.nl/456824017

Iemand nog suggestie om op te letten misschien. Wij zijn allebei complete leken op het gebied van kamperen en vouwwagens dus het wordt een hele uitdaging.

Alex

Citaat van: Mr Roadmaster op juni 28, 2011, 10:07:18 PM
Hoezo,  dan kom jij dus ook ff langs een paar haringen erin meppen en et voila (om maar eens een uitdrukking te gebruiken) en feesten maar :>
Tja ga de reden niet weer neerzetten want dan verval ik in herhaling. :p

screech

Have fun jongens, en meisjes!
En wat een weercijfers zeg, vrijdag (nu) een 9, morgen een 8!!!! Dat wordt genieten. Die cijfers ga ik hier niet halen.  :N

Miss BBQ

Alle ingrediënten voor het pannenkoekenbeslag staan al klaar op het aanrecht.
Nog ff werken (tot 13.15 uur ;(), dan half uurtje relaxen bij de fysiotherapeut, aansluitend op jacht naar een kastje voor "onze grote leider". Houden jullie mee duimpje dat ie hier niet ook al weg is?!
Rory afhalen van de sport-/spellendag en dan beslag maken, inpakken en als Mr. Roadmaster om 17.30 uur thuiskomt, wegwezen.
Gelukkig is het voor ons maar 20 min. rijden. :#

Marcel eten jullie ook gezellig mee? Begreep van Richard dat jullie vanmiddag op tijd arriveren.
De Klavertjes wilden nog wat pannenkoeken als "toetje".

Wij hebben er zin in!! :>

Klavertjes

Pffft bijna klaar, toch altijd weer een gesjouw hoor! Tussendoor mijn ouders naar het station gebracht, nu zo nog ff 10 minuten gesprek Valerie en dan door naar zwemles en dan... off we go, hopen dat het meevalt met de files!!!