Hij staat op de oprit: De Cabanon Mercury 2011

Gestart door zippey, mei 29, 2011, 07:41:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

Qwaqa

Citaat van: sannie75 op mei 29, 2011, 04:53:31 PM
Er is nog niet zo heel veel op internet te vinden over de nieuwe Cabanon-vouwwagens dus dan kom je al gelijk bij de vouwwagenclub terecht, zo ben ik hier ook terecht gekomen!!!
En ze zijn ook gewoon erg mooi.

zippey

Cabanon Malawi DL 2013 groen

Qwaqa

Citaat van: sannie75 op mei 29, 2011, 04:53:31 PM
Er is nog niet zo heel veel op internet te vinden over de nieuwe Cabanon-vouwwagens dus dan kom je al gelijk bij de vouwwagenclub terecht, zo ben ik hier ook terecht gekomen!!!
Is het niet een kans voor de vouwwagen club om bij De Wit ook reclame te maken? De laatste keren waren er altijd wel een paar mensen die een vouwwagen aan het kopen waren.

Alex

Ik weet eigenlijk niet waarom de wit nog niet op onze sponsor lijst staat.
Zal de pr dame Muis eens aan de tand voelen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

biccie

toen we info gingen zoeken (en medeklappers) waren er nog niet zo veel cabanonners hier. wat is de groep in twee jaar tijd dan gegroeid zeg! fijn om zo info uit te wisselen :#

zippey

Nou, hij staat helemaal beladen klaar voor vertrek. We hebben spullen mee voor een verblijf van een maand, maar goed. Ik maak me alleen een beetje druk om de kogeldruk. Eerst was de kogeldruk 65 kg. En na opnieuw verdelen heb ik het kunnen terugbrengen naar 60 kg. Maar ik weet niet of dit acceptabel is. Mijn auto kan een kogeldruk aan van 75 kg. Dus daar zal het niet aan liggen. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van collega Cabanonners.

fam.doorzon

Onze Columbia staat ook klaar. Hij is behoorlijk afgeladen. Hoe hebben jullie hem ingepakt? Wij hebben alle persoonlijke bagage in het tussenstuk en alle andere spullen (koffiezetter, zwembadje, speelgoed voor de kinderen etc. in de bakjes). De voortent boven evenals de stokken. In de disselbak de skottle, wc'tje, haringen, ondertentjes, plastic zeiltjes. Kinderwagen en gasfles op het keukentje.

Je disseldruk klinkt goed, maar ja.. heb er niet zoveel verstand van.

zippey

Wij hebben alle tent gerelateerde spullen zoveel mogelijk in de wagenbak. De voortent, de luifel, alle stokken ed. In de banken hebben we nog niets. Dat ruimen we op de camping in. Verder de stoelen en de tafel en de camping kastjes bovenop. Zoveel mogelijk alle keuken spullen in het keukentje. Tenslotte de rest in de disselbak.

Verstuurd met Tapatalk

Qwaqa

Wij hebben de tent en grondzijl bovenop. Of daar nog stoelen bij kunnen weet ik niet, maar is ook niet nodig.

Boogstokken in bankjes bij wielen. In bankjes ook de slaapzakken, lakens, ondertent, hemeltje, lampen, schort en dan nóg wat ruimte over!