De jubileum foto's en verhalen topic 2011

Gestart door Alex, mei 31, 2011, 09:38:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

screech

Nou jongen en meiden, ook wij hebben het super gehad!  :J
Als moderators hebben we achter de schermen best veel tijd besteed aan de voorbereiding om alles vooraf goed te regelen zodat het op het weekend zelf vlekkeloos zou verlopen. En volgens mij is dit echt goed gelukt en was het alle investeringen meer dan waard. Wat hebben we een TOP-jubileum weekend gehad zeg.

Aangezien het nogal druk was op het werk, en daarna (woensdags) ook op de snelweg hadden we besloten om toch maar donderdagochtend te gaan rijden. Toen we aankwamen op de camping waren het dan ook al één en al klappers wat er op de velden stond. Gelukkig was ons gereserveerde plekje op het grote veld nog vrij en konden ook wij beginnen met uitklappen. Maar dat kon natuurlijk pas nadat we alweer wat mensen hadden gesproken. De kinderen vlogen meteen naar de speeltoestellen, dus konden we in alle rust lekker uitklappen en kletsen. Nadat de wagen in volle glorie (nouja, zonder luifel dan) stond zijn we een rondje gaan lopen over de velden om een heleboel mensen te spreken en bij wat vouwwagens binnen te gluren (ehhh,... turen  :)). Wat ik persoonlijk geweldig vond was de samenhang die er was tussen oude en nieuwe klapweekend-leden. Iedereen was met elkaar aan de praat, en de sfeer was prima.

Ik ga niet helemaal een verslag maken van het weekend, dat heeft Muis al gedaan en dat zal Alex ook nog doen. Ik wil alleen nog even mijn dank betuigen aan iedereen die er was. Met z'n alleen hebben we er een superweekend van gemaakt. Ik ben er dan ook trots op dit mede te hebben voorbereid en er samen met jullie allemaal zo van genoten te hebben.  :W :W

Natuurlijk hebben ook wij foto's gemaakt: zie hier

screech

Zo net 'even' alle foto's bekeken. Iedereen is goed bezig geweest met fotograferen!  :W
Leuke foto's allemaal die de goed sfeer heel goed weergeeft.  :J

Richard

En aan wie hadden we dat mooie weer te danken met hemelvaart....juist ja door de enige echte  weervrouwtje
.....................RIANNE......................

Klavertjes

Te veel eer, Richard!

Nu ook weer heerlijk en jullie mogen nog ff terug!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Richard

Citaat van: Klavertjes op juni 10, 2011, 01:56:15 PM
Te veel eer, Richard!
Ere wie ere toekomt....als jij niet had gereageerd waren we met pinksteren op klapweekend gegaan..en dan dit weer.... :(

Alex

Valt wel mee hoor.
We hadden beter daar kunnen blijven want het was lekker weer toen we uit Hengelo vertrokken.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

FamilieKnots

Vooral Debby is hier  8) blij  8) , met de mooie foto's van de anderen  :J
Sta ik   :o ook eens op een foto  ::)

Grtz
Marco member of FamilieKnots

panevino

Haha Marco. Ik geloof debby graag. Zoals jij met je camera omgaat kom je er zelf inderdaad nooit op :)

Dit soort spin-offs van het klapweekend zijn echte plus-plus gevallen.
// Marcellino Pane e Vino \\

almer

Alex

Alvast de foto's verslag komt nog.
http://s1223.photobucket.com/albums/dd504/vouwwagenclub/vouwwagenclub2011/

wachtwoord = vouwwagenclub
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Eindelijk even wat rust hier.
De Holtkamper staat klaar om morgen weer ingeleverd te worden.
Jelle Holtkamp bedankt dat ik eens mocht ervaren wat een Holtkamper inhoud.

We zitten hier eigenlijk nog met wat ongeloof terug te denken aan het klapweekend.
Het mag met recht een jubileum weekend genoemd worden.
In oktober hadden we dan eindelijk een camping gevonden.
En toen we samen met de familie roadmaster de veldjes gingen bespreken zeiden we nog laten we die 2 kleinere velden voor de zekerheid erbij nemen want je weet maar nooit.
Dus zo werden de afspraken gemaakt.

Toen was het zover de aankondiging ging online en de eersten gingen zich aanmelden en dus het grote veld was zo vol.
We waren met zoveel dat er iemand op een heel ander veld terecht dreigde te komen maar we hadden een afvaller dus dit is gelukkig niet gebeurt.

Achter de schermen waren we druk met het regelen van alles ,Bingo,bbq,goodie bags enz.
en de datum kwam dichter en dichter.
Bonny en ik hadden zoiets van als dit maar goed gaat met zoveel wagens blijft dit wel gezellig?
Nou ja dus.
De kinderen vinden elkaar altijd en tja de volwassenen hebben ook de zelfde passie dus er is altijd wel wat te praten en te bekijken.
Maar het grootste geheim blijft volgens mij dat we gewoon lekker aan het kamperen zijn en dus je moet niks maar je mag alles.
Dit willen we dan ook zoveel mogelijk zo houden.

Gaat er dan niks veranderen?
Denk het wel we doen eigenlijk niet aan een planning maar volgend jaar zal er voor de hoofdzaken een programma komen.
Je moet dan denken aan hoe laat de kinder-bingo of bbq begint dit scheelt een hoop gevraag en geloop.
Ik was voor dit weekend alweer bezig met een camping voor 2012 dus hou de site in de gaten.

Ik wil dan ook iedereen bedanken die mee heeft geholpen om dit mogelijk te maken en voor ieder zijn komst het was een weekend om niet te vergeten.

En natuurlijk TOT ZIENS>

Alex