(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september

Gestart door Richard, juni 09, 2011, 11:50:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

Klavertjes

Citaat van: Bonny op september 14, 2011, 07:58:49 AM
De kans is toch aanwezig dat we niet het hotel pakken
het weer ziet er goed uit  :)

Zou Annemiek jullie zeker niet in dank afnemen als jullie zouden afhaken!

(PS: Wanneer is bij jullie de herfstvakantie?)

Zin in, vrijdagochtend weer ff de wagen bij m'n schoonmoeder onder de carport vandaan plukken en aanhaken maar!

Ik ga om 12u met Jur, dan Susanne & Tycho ophalen, en Nout en Marcel en de twee oudste kids combineren ook wat op route!

(nu maar hopen dat ik het met een beetje hulp van Susanne voor elkaar krijg om die wagen op te zetten!)
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Roadmasterstarter

Hoi, dat moet wel goedkomen met die wagen denk ik. Wij verwachten tussen 15.00 uur en 17.00 uur ook op de camping te zijn. Als jij weet hoe hij werkt hebben wij wel een handje om te helpen indien nodig.
Wij krijgen onze wagenbaktent wel opgezet samen, en voor de voortent wachten we waarschijnlijk even op advies van de andere roadmasterfamilysdeskundigen. Wij hebben er ook zin in hoor.
Wij zijn met een trigano odyssee in het voorjaar weggeweest (een nieuwe gehuurd). Als het zelfde model is kennen wij die ook trouwens.

Hoe laat verwachten jullie op de camping te zijn?

sannie75

Ik heb er ook echt al super veel zin in!!! Ben al wat spulletjes aan het klaarzetten enzo. Wij hopen zo rond 15:00 uur op de camping aan te komen dus dan kunnen we altijd nog ff helpen als dat nodig is!

Klavertjes

Kijk dat is de Klapweekend spirit! Alvast bedankt voor de aangeboden 'handen'!

Verwacht rond 15u op de camping te zijn, zonder al te veel oponthoud, en ook ik kom een heel eind in het begin, maar dan... de luifel (hebben het er trouwens over gehad die er misschien niet aan te zetten dit keer, nog ff bespreken zo met Nout!)

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

Als wij 19:30 aankomen dan zijn we mooi op tijd.
De luifel word niet opgezet maar daarvoor in de plaats willen de kinderen graag in hun eigen tent slapen.
We kijken wel of hier tijd voor over is.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Hoi,
Als het goed is zijn wij er rond 16.00 uur.
Mss met tent ipv de vouwwagen :?

Alex

Citaat van: Mr Roadmaster op september 14, 2011, 06:13:40 PM
Hoi,
Als het goed is zijn wij er rond 16.00 uur.
Mss met tent ipv de vouwwagen :?
Tssssss en dat is lid van een vouwwagenclub. :?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

En nog iets regelen voor de kids ??
of redden die zich wel ???

weer mooi op tijd ik weet het  ::)
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Richard

Citaat van: Alex op september 14, 2011, 07:04:25 PM
Tssssss en dat is lid van een vouwwagenclub. :?
En dat zegt iemand die een hotelletje wilt gaan boeken.... :? :H :H :H

Klavertjes

haha, Wilma, mijn kids rekenen op 'n 'ren je rot' ;)

(dit in aansluiting op Bonny haar berichtje...)

Kan overigens ook nog wel wat meenemen aan spel oid...

Angel

Wij gaan het helaas toch niet redden veel plezier allemaal op het weekend en ik lees/zie de reactie wel op het forum verschijnen.

Richard

Citaat van: Klavertjes op september 14, 2011, 08:23:56 PM
haha, Wilma, mijn kids rekenen op 'n 'ren je rot' ;)
Ach de Nintendo DS club is ook wel leuk.....
En ze hebben er skelters genoeg dus een skelter race moet te doen zijn, maken we wel een parcours...

Angel

@Alex is de camping voor de hemelvaart ook al bekend?

Alex