(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september

Gestart door Richard, juni 09, 2011, 11:50:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

panevino

Bij mijn weten hebben zowel mijn auto als mijn vouwwagen een linker-remlicht ...  :o
// Marcellino Pane e Vino \\

muis

Alex

Pfffffffffff ik zou me nooit durven vertonen met een vouwwagen die een deurtje heeft.:P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

papajur

Ik heb dit weekend ook gekampeert maar dan in het Limburgse mergelheuvelland.
Misschien dat we volgend jaar wel meegaan.

Het doet me veel plezier om te lezen dat ook bij jullie de weer goden gunstig waren.
Ben stiekem ook wel jaloers als ik al die gezelligheid zie.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

muis

Klavertjes

Citaat van: Alex op september 18, 2011, 08:57:53 PM
Pfffffffffff ik zou me nooit durven vertonen met een vouwwagen die een deurtje heeft.:P

Als je dan toch een deurtje hebt, dan maar in een folding camper...
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

http://www.mijnalbum.nl/Album=U7Q43LYB

De eerste foto's van mij.
Zal van de week de foto's weer zonder verlies in een map zetten zodat ze weer zonder verlies te downloaden zijn.
Zo en nu naar bed ben moe en morgen gaat de wekker weer om 05:30. :(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Leuk Alex, ik ga meteen kijken. De kids zijn hier huilend in bed gegaan en ik moest van Ard zeggen dat hij iedereen heel erg mist.

sannie75

Zo wij zijn uiteindelijk om half 7 uit Asten vertrokken en we waren met 2 uurtjes thuis. Sigrid sliep al voordat we op de snelweg waren!

We hebben echt een super weekeinde gehad!!! Heb net al ff wat foto's gekeken nu nog ff zitten en morgen gaan we de rommel opruimen!

Foto's volgen....

Richard

Marcel het rem licht van je trailertent/tenttrailer/slidetrailer/ of gewoon je vouwwagen  >:(

Angel

Fijn dat jullie het allemaal zo naar je zin hebben gehad en dat het weer zo mee heeft gezeten. Nu ik de foto's heb gezien vind ik het helemaal jammer dat we er niet bij konden zijn. Volgend jaar maar eens kijken of we dan wel een keer mee kunnen. Als het het aankomende weekend een beetje goed weer is gaan we onze nieuwe wagen alsnog even testen en dan gaat ie weer lekker de stalling tot april/mei.

Bonny

Heerlijk weekend gehad
bedankt iedereen  :* 8) :)
vanmiddag horen jullie meer
kon mijn bedje niet uit komen ,straks naar school en werk

:Z
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Klavertjes

En dan is de overgang naar het echte leven heftig!

Moest gelukkig de kids wegbrengen vanmorgen, dus kans op 'n wat latere start!

Nu bijna klaar om weg te gaan!

Nogmaals bedankt allemaal!!!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Miss BBQ

Hoezo niet uit bed kunnen komen ::)
Ben toch maar verstandig  :O geweest en heb me net ziekgemeld.
Wederom de hele nacht liggen hoesten, hoesten, hoesten.....en.....ik vergeet wat  ::) Oh ja, hoesten.
Lijkt me geen goed plan om zo de dag op het werk te moeten doorbrengen.

Zo gauw Rory naar school is, terug naar bedje, hoop dat ik nog wat ZZZZZ's kan pakken :Z  :Z