(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september

Gestart door Richard, juni 09, 2011, 11:50:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

dandy001

ja vindt het ook erg jammer,had het wel eens mee willen maken zo'n klapweekeind :K

Alex

Hou het forum in de gaten want we zijn alweer bezig geweest met een nog groter evenement of te wel het voorjaars weekend.
Tijd zat om vrij te vragen. ;)

Hij word gehouden op hemelvaart 2012.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Qwaqa

Voor mij is het essentieel dat campings niet moeilijk doen over vertrektijden, zeker niet op zondag buiten het seizoen. Eerlijk gezegd heb ik het gelukkig ook nog niet mee gemaakt.

Richard

Zo nog een maandje en dan kunnen we weer klappen met forum leden.
Het is een leuke camping voor kinderen...dus wie nog ff er een weekendje er tussen uit wilt...kom gerust langs met je vouwwagen...
En wat het weer betreft maak je geen zorgen .....de zomer was al zo nat in nederland...dan maakt dit weekend niks meer uit...maar sept is meestal vrij droog in de weekenden..... :**

Chrisje

Citaat van: Mr Roadmaster op augustus 16, 2011, 06:51:49 AM

En wat het weer betreft maak je geen zorgen .....de zomer was al zo nat in nederland...dan maakt dit weekend niks meer uit...maar sept is meestal vrij droog in de weekenden..... :**

Dat zei je vorig jaar ook

Richard

Citaat van: Chrisje op augustus 16, 2011, 04:56:23 PM
Dat zei je vorig jaar ook
Maar toen had ik niks geregeld...en wat een mooie zaterdag hadden we toen....
Tja dat jouw zondag een beetje in het water viel  :ca was wat minder  :zw
Tot de 17 Chris...ik blijf altijd positief..... :O

muis

Nou bij ons gaat het een bijzondere planning worden, of niet :N Roan heeft zijn schoolreis op de 16e en ik ga mee, naar de efteling.  :> Dat is heel leuk maar dat betekend wel later vertrekken dan we bedacht hadden..... Zucht

Chrisje

Citaat van: muis op augustus 18, 2011, 10:15:57 PM
Nou bij ons gaat het een bijzondere planning worden, of niet :N Roan heeft zijn schoolreis op de 16e en ik ga mee, naar de efteling.  :> Dat is heel leuk maar dat betekend wel later vertrekken dan we bedacht hadden..... Zucht

Of je laat je door manlief ophalen bij de Efteling

caspar

wij gaan niet mee moet werken want mijn collega is dan op vakantie

muis

Citaat van: Chrisje op augustus 19, 2011, 04:38:46 PM
Of je laat je door manlief ophalen bij de Efteling
Dat gaat niet lukken, ik ben 1 van de begeleiders (zat er wel aan te denken :# )

Alex

Hier is het nog niet zeker.
De wagen is nog niet naar de stalling maar moet eerlijk toegeven dat ik het weer een beetje afwacht.
Ook heb ik nog geen bericht of ik vrij ben de vrijdag want om nu helemaal die kant op te rijden met wagen voor 1 nachtje.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Heb je geen tent Alex? dat mag ook hoor..mss dat wij dat ook doen als het weer heel erg slecht eruitziet tegen die tijd...

Alex

Die is 2 persoon en ga niet op de grond slapen.
Heb niet voor niks een vouwwagen aangeschaft. :P

Richard

Citaat van: Alex op augustus 29, 2011, 09:01:53 PM

Heb niet voor niks een vouwwagen aangeschaft. :P

Dan moet je niet zeuren en gewoon komen..... >:(

Alex

Lopen we vandaag in de Jumbo vraagt Bonny heb je al gereserveerd? :?

Ik nee want je wou toch nog wachten.
Nee joh wil wel weer eens weg met onze vrienden.
Dus onder voorbehoud dat ik vrij kan krijgen komen we toch.