Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: verhogen dekzeil  (gelezen 14104 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elenp

  • Gast
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #15 Gepost op: september 03, 2015, 05:16:16 pm »

Dat is een hoop geld voor zo'n klein randje....
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.765
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #16 Gepost op: september 03, 2015, 06:00:02 pm »


Iemand anders pas nog zijn zeil laten verhogen??  Regio Rotterdam heb ik net een offerte binnen voor 150 euro voor een eenvoudige rand van 15 cm..... Ik ga nog even verder kijken.....
Informeer even bij zeilmaker Moers in Zoetermeer.
Gelogd

elenp

  • Gast
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #17 Gepost op: september 03, 2015, 06:09:24 pm »

Dankjewel, dat is ook nog redelijk in de buurt.
Gelogd

mar-ine

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 315
  • Merk: kampeermiddel : AartKok- LS/RL/GD
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #18 Gepost op: september 03, 2015, 06:13:45 pm »

Zeil is zwaar matraal. Rondom is al vlug 6mtr naaiwerk. En dan bevestigingspunten. Is denk best veel werk.

Struckman in Rotterdam/Zevenhuizen
Is misschien nog optie?
Gelogd

Vlekje

  • Gast
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #19 Gepost op: september 03, 2015, 06:52:46 pm »

Hoi wij zitten er ook aan te denken om ons dekzeil van de Jamet Louisiana te laten vergroten,en nu blijkt hier in Brabant een in Raamsdonksveer te zitten ik ga morgen ook eens informeren naar de kosten en de mogelijk heden, ze zijn erg goed zei mijn zus die hebben hun Arizona tent laten maken,die waren er erg tevreden over,ik zal het morgen wel even laten weten nier wat het bij hun kost
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #20 Gepost op: september 03, 2015, 07:01:37 pm »

Dat is een hoop geld voor zo'n klein randje....
Zeker. Als je d'r 50 tegelijk laat maken zal die prijs vast wel veel lager worden. Maar ja... :#
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.866
  • Merk: kampeermiddel : Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #21 Gepost op: september 04, 2015, 07:32:03 am »

Iemand anders pas nog zijn zeil laten verhogen??  Regio Rotterdam heb ik net een offerte binnen voor 150 euro voor een eenvoudige rand van 15 cm..... Ik ga nog even verder kijken.....
Dat is aan de prijs. Ik heb het een paar jaar geleden laten doen voor de helft, bij Karsten.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

elenp

  • Gast
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #22 Gepost op: september 04, 2015, 07:56:34 am »

Dat vind ik ook een redelijke prijs. Ik ga nog verder offertes aanvragen in de omliggende plaatsen.
Gelogd

elenp

  • Gast
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #23 Gepost op: september 04, 2015, 09:39:10 am »

En we hebben een winnaar! In Vlaardingen voor 90 euro in vier dagen klaar. Is wel wat anders dan 150 euro en een maand je zeil kwijt zijn.
Gelogd

Marcel78

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 62
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero (voorheen Cabanon Mercury)
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #24 Gepost op: september 04, 2015, 10:16:14 am »

Wij hebben het voor de zomervakantie laten doen bij De Wit in Schijndel. Kosten € 65,00.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #25 Gepost op: september 04, 2015, 10:51:28 am »

De vraag is wel of al die aanbieders qua product (-kwaliteit) allemaal hetzelfde in gedachten hebben/hadden.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.866
  • Merk: kampeermiddel : Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #26 Gepost op: september 04, 2015, 12:52:56 pm »

De vraag is wel of al die aanbieders qua product (-kwaliteit) allemaal hetzelfde in gedachten hebben/hadden.
Inderdaad. En inclusief ogen/lussen voor een elastiek? Hoewel je ze niet beslist nodig hebt. Ik had er ook ogen aan laten zetten en een elastiek zelf gemonteerd, maar zette het dekzeil altijd met het oorspronkelijke elastiek vast omdat de elastieken het verlengde deel er toch onder hielden.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

oscar

  • Gast
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #27 Gepost op: september 06, 2015, 07:25:22 pm »

Ik had ook het idee om het zeil te laten verlengen. Maar was er te laat mee. Ik heb een rol sealfoli op mijn werk gescoord. Voor dat het zeil over de wagen gaat even drie rondjes sealen en zeil er over. Veel regen gehad onderweg en alles droog.

Ik had twee offertes aangevraagd de eerste €85 en de tweede €175 de laatste was zwaar matriaal en met een afwerk zoom. Ik denk dat hier het prijsverschil in zit.
Gelogd

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk: kampeermiddel : Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #28 Gepost op: september 06, 2015, 07:53:57 pm »

Wij hebben vorig jaar ook veel water binnen gehad dooir regen onderweg, daarom hebben we eind mei het dekzeil laten verlengen bij Smitveld. Ze hebben het heel netjes gedaan, 13,5cm erbij ook bij de keuken en met lusjes onderaan om er elastiek doorheen te kunnen doen maar dat hebben we nog niet nodig gehad. Erg fijn en ondanks de storm en stortbuien op de terugweg, geen water naar binnen gekregen. Kosten €120, wel iets duurder dan Karsten die er €75 voor vroeg. Maar Smitveld is vlakbij huis, met de benzinekosten werd het verschil minimaal en het scheelt 4 uur rijden. De service bij Smitveld was super, ze dachten echt goed mee en 3 dagen later was het zeil alweer klaar.
Wij zijn er erg blij mee.
Gelogd

kaatjevee

  • Gast
Re: verhogen dekzeil
« Reactie #29 Gepost op: september 07, 2015, 08:08:21 pm »

Ik had ook het idee om het zeil te laten verlengen. Maar was er te laat mee. Ik heb een rol sealfoli op mijn werk gescoord. Voor dat het zeil over de wagen gaat even drie rondjes sealen en zeil er over. Veel regen gehad onderweg en alles droog.

Ik had twee offertes aangevraagd de eerste €85 en de tweede €175 de laatste was zwaar matriaal en met een afwerk zoom. Ik denk dat hier het prijsverschil in zit.
Rekfolie, echt een superidee! Ook  handig bij het drooghouden van het matras en slaaptent in de regen! :)2] 
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal