welke prullenbak is goed.

Gestart door screech, juli 22, 2011, 07:46:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

screech

We hebben eens een prullenbak bij een kampeerwinkel gekocht, maar deze was zo slap dat iets in elkaar zakte als er iets gewicht in de zaken kwam. En het was helemaal erg als de zon er een beetje op scheen. Dan was iets zo slap dat iets zelfs helemaal om viel.
We zoeken nu wel weer een nieuwe, maar wel een knappe kwaliteit.
Gebruiken jullie ook een prullenbak en bevalt deze? Zouden jullie ook fotootjes/linkjes toe willen voegen zodat ik weet wat er bedoeld word.

campingloge

http://www.kampeergoed.nl/camping-prullebak-pc-11363.html?cPath=71_304_580

Als je die op drie dunne poten (6,25 euro) hebt kan ik bevestigen dat het een slap geval is. Op deze pagina staan er nog twee met hetzelfde principe, een van kunststof en een van staal. Ze zien er solide uit maar ik heb er geen ervaring mee.

Het scheelt bij die goedkope wel als je zorgt dat de zak de grond raakt waardoor het gewicht in de zak niet aan de dunne pootjes hangt maar op de grond ligt.

CEO

If you choose not to decide, you still have made a choice!

screech

Citaat van: campingloge op juli 22, 2011, 07:58:54 PM

Als je die op drie dunne poten (6,25 euro) hebt kan ik bevestigen dat het een slap geval is. Op deze pagina staan er nog twee met hetzelfde principe, een van kunststof en een van staal. Ze zien er solide uit maar ik heb er geen ervaring mee.

Het scheelt bij die goedkope wel als je zorgt dat de zak de grond raakt waardoor het gewicht in de zak niet aan de dunne pootjes hangt maar op de grond ligt.

Ja, die hadden we inderdaad. Maar die is heel snel verdwenen in de grote stalen container van de camping.

Citaat van: CEO op juli 22, 2011, 08:14:23 PM
Dit is een toppertje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Vuilnisemmer.jpg
absoluut, maar ik zit al wel aan mijn maximale disseldruk. Dus wel graag een opvouwbaar exemplaar.