(Folder) Jamet 2012

Gestart door Alex, augustus 05, 2011, 07:38:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Citaat van: Muilwijk op augustus 07, 2011, 04:45:06 PM
Wat waren de zwakke plekken van de gewone jametic 2011?
Ik ga morgen informeren bij Vervat wanneer ze hem in de showroom hebben en wat ik
voor mijn Louisiana AS 2008 terug krijg...
Staan een paar topic over in het forum.
Scheve naden kuipzeilen die iet goed passen en wielkasten waar water naar binnen komt.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

Jammer dat we 2 jaar geleden een nieuwe Jametic hebben gekocht. Met name die doorloopkeuken is zeer interessant.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Bosje

Citaat van: jellejawa op augustus 14, 2011, 05:09:20 PM
Jammer dat we 2 jaar geleden een nieuwe Jametic hebben gekocht. Met name die doorloopkeuken is zeer interessant.

Da's niet jammer, dat is nu genieten :J en vast lekker maken, wat er wellicht in de toekomst kan komen.
De mens moet wat te wensen hebben :W

hebben we weer wat te kwijlen :zw

Yella

Citaat van: Bosje op augustus 14, 2011, 11:13:34 PM
Da's niet jammer, dat is nu genieten :J en vast lekker maken, wat er wellicht in de toekomst kan komen.
De mens moet wat te wensen hebben :W

hebben we weer wat te kwijlen :zw
Tja, dat is ook weer zo. Ik zie trouwens dat de prijzen voor dit jaar omhoog zijn gegaan. Waren afgelopen 2 jaar gelijk. Wij hebben overigens wel weer het voordeel dat de Adventure luifel voor 2010 gratis was en voor 2012 weer niet. Al met al een aardig prijsverschil. Jamet timmert in ieder geval leuk aan de weg om mee te komen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.