Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Hoe gordijnen ophangen in een Arizona van 2006  (gelezen 2399 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vwertje

  • Gast
Hoe gordijnen ophangen in een Arizona van 2006
« Gepost op: september 21, 2011, 01:21:38 pm »

Heb vele gordijnen sommige hebben een plastic haakje om aan de buizenframe te hangen en andere niet
heb geen handleiding of dergelijke hoe je de gordijntjes monteerd ,
heb altijd een vouwwagen conway cambridge 300DL gehad en dat was met schuifsysteem
daarom is het nieuw voor ons met deze Arizona om de gordijntjes te hangen er zitten wel ook 2 lange en 2 korte roedes bij

Graag had ik hierin een oplossing gevonden
Vwertje ( Nancy)
Gelogd

Angel

  • Gast
Re:Hoe gordijnen ophangen in een Arizona van 2006
« Reactie #1 Gepost op: september 21, 2011, 01:35:16 pm »

Ik weet niet of het hetzelfde systeem is als de arizona uit 2000 die wij hebben gehad. Wat ik me daarvan kan herinneren is dat het wel even een gepuzzel is welk gordijntje waar moet komen te hangen.

Wij hadden er een aantal die je aan de buizen kon klikken die waren bedoeld voor de wagen bak, ook had je er die je aan buizen klikken en waardoor ook nog een touwtje zat, die kwam dan voor het de keuken. Door middel van dat touwtje kon je makkelijk de gordijntjes dichtdoen of open om de keuken wel of niet zichtbaar te maken. Op alle overige zaten plastic haakjes die over de plastic railtjes kon klikken die boven de raampjes zitten.

Ik weet niet of je er iets aan heb, maar dit is wat ik me er nog van kan herinneren.
Gelogd

maartencbr

  • Gast
Re: Hoe gordijnen ophangen in een Arizona van 2006
« Reactie #2 Gepost op: juni 09, 2012, 09:03:20 pm »

Praat me niet over de gordijnen. Ook zitten puzzelen, geen idee hoe ze moeten. Gezien de opgelopen schade aan onze handen (soms best lastig om een buis heen te krijgen) laten we het maar zitten en gaan zelf wat fabriceren. Of niet, ligt aan de campeerplek!
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: Hoe gordijnen ophangen in een Arizona van 2006
« Reactie #3 Gepost op: juni 10, 2012, 10:49:05 pm »

Hadden wij ook, met onze vorige wagen, blij dat ze nu vast zitten en dicht geritst kunnen worden.

Hoe hield ik ze uit elkaar?

alle gordijnen uit gelegd op de grond, eerst de lange gordijnen voor de keuken en het 'hokje' eruit gezocht (gebruikten wij nooit) en in een plastic tas gedaan, (zijn nieuw gebleven dus)
toen de gordijnen voor de zijwand en de voorwand eruit gezocht (kortere rechte gordijnen) en net zolang gepast tot we de juiste hadden, vervolgens de roedes en de gordijnen gekleurdmerkt met pvc tape.
daarna de schuine gordijnen van het kleinere voorraam en het achterraam(gebruikten wij ook niet, 's nachts gaat de buitenflap -achterzijde- dicht) uit gezocht.

Hoop dat dit je helpt, 1 keer ff puzzelen en merken/opschrijven, daarna alleen nog maar genieten.
 en op een rustige camping, of bij privacyplaatsen rustig de gordijnen vergeten! 
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal