(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Heb er al spijt van dat ik vanmiddag de wagen niet heb opgezet. :(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

spikehome

Wij wilden ook even proberen helaas andere verplichtingen vandaag.
Nu woensdag voor de eerste keer compleet opzetten.
Ben benieuwd hoelang we erover gaan doen.
Hopelijk niet teveel potten kijkers.
Maar las dat franky er al was.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
van trigano naar holtkampers naar een shelter

caspar

Citaat van: spikehome op mei 13, 2012, 08:22:12 PM
Wij wilden ook even proberen helaas andere verplichtingen vandaag.
Nu woensdag voor de eerste keer compleet opzetten.
Ben benieuwd hoelang we erover gaan doen.

hoe laat kom je aan dan

Frankie

Citaat van: spikehome op mei 13, 2012, 08:22:12 PM
:)
Wij zitten dan eerste rang. :#
Maar ik zeg er meteen bij dat we ons uit de aard van onze eigen onervarenheid per definitie bijzonder nederig, teruggehouden en respectvol zullen opstellen. :)

(kaarten voor de zitplaatsen eerste rang tribune met kussentje en verrekijker zijn telefonisch te bestellen via 030-27.... ) :# :#

spikehome

Citaat van: caspar op mei 13, 2012, 08:28:39 PM
hoe laat kom je aan dan
tja ligt beetje aan mijn werk maar hoop er toch wel rond 18.00 an te kom men

spikehome

Citaat van: Frankie op mei 13, 2012, 08:51:04 PM
:)
Wij zitten dan eerste rang. :#
Maar ik zeg er meteen bij dat we ons uit de aard van onze eigen onervarenheid per definitie bijzonder nederig, teruggehouden en respectvol zullen opstellen. :)

(kaarten voor de zitplaatsen eerste rang tribune met kussentje en verrekijker zijn telefonisch te bestellen via 030-27.... ) :# :#
nou verrekijker niet nodig voor ons we staan pal naast je.
Tenzei je behoorlijk verziend bent.

Frankie

Citaat van: spikehome op mei 13, 2012, 08:59:22 PM
nou verrekijker niet nodig voor ons we staan pal naast je.
Tenzei je behoorlijk verziend bent
De tribune die we gaan opstellen moet vanwege het formaat c.q. het aantal plaatsen op een behoorlijke afstand staan. :#

caspar

Citaat van: spikehome op mei 13, 2012, 08:57:48 PM
tja ligt beetje aan mijn werk maar hoop er toch wel rond 18.00 an te kom men

nou dan zijn er denk veel bewonderaars die ff komen kijken hoe hoog jullie tent wordt
:# :# :# :# :#

spikehome

Citaat van: caspar op mei 13, 2012, 09:19:21 PM
nou dan zijn er denk veel bewonderaars die ff komen kijken hoe hoog jullie tent wordt
:# :# :# :# :#
mmm denk dat ik de extra hoge windschermen eerst ga plaatsen.>:D

geertje68

Citaat van: bensi op mei 13, 2012, 06:39:17 PM
Ik ben net even met de motor naar Kom Es An gereden,heb daar al even gezellig met mvdkant, Martin en Renate geklets, Richard Vels even gesproken. En heb even met de receptie geregeld dat ik morgen al de vouwwagen ga opbouwen. Dan gaan we dinsdagavond al vast naar de camping, kunnen we jullie woensdag allemaal zien aankomen    :P

Hey, dan hebben we je gemist Bensi! Wij waren dit weekend op de camping en vanmiddag aan het geocachen. Inmiddels weer thuis, want we moeten nog werken of naar school.

Martin en Renate: we hebben die geweldige cadillac natuurlijk zien staan naast dat fantastische retro-voortentje. Ben jaloers! Alleen niet gezien dat er een Rapido achter stond...Sorry voor het gebrek aan een welkomscomitee van onze kant.....
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

mvdkant

nou ja, van onze kant is het welkomstcomitee ook niet al te best gesteld  :N :N

we komen morgen even langs :nl

geertje68

Citaat van: mvdkant op mei 13, 2012, 10:57:40 PM
nou ja, van onze kant is het welkomstcomitee ook niet al te best gesteld  :N :N

we komen morgen even langs :nl

Is goed hoor! :# Alleen zijn wij inmiddels alweer in Alphen a/d Rijn   :+. Woensdag zijn we weer terug! Ben wel razend nieuwsgierig naar de Rapido. Een tijdje terug ben ik ook ernstig op zoek geweest naar een exemplaar op marktplaats ofzo. Maar toen besloten dat we het nog nog maar een paar jaar op de Smitveld houden. In elk geval tot de kinderen allebei in een eigen tentje slapen.

mvdkant

dan komen we woensdag even langwaaien (en aankomen)

geertje68

De caravan van plek 49 en de vouwwagen van nr 50 zijn vanmiddag weer vertrokken! Zeker gevlucht voor het vouwwagengeweld...

Paula, van de seizoenscaravan op nr 2, ziet het weekend met angst en beven tegemoet. Vorig jaar stonden ze er ook (op een andere plek) en ze vonden het toen al erg druk. Bovendien is ze door de campingbaas ook al gevraagd om hun luifel tijdelijk af te breken en daar haddden ze echt geen zin in!
Maar ook wij vragen ons af hoe alles moet gaan passen op dat kleine veldje (nr 1-7 en 19-21). Stond dat vorig jaar ook vol?

sannie75

ehh dat vraag ik me ook wel een beetje af, wij staan op plaatsje 15 en het lijkt me wel wat krap eerlijk gezegd...we hebben nogal een flinke wagen....