In dit theater: Een nieuwe keuken met inductiekookplaatje achter de Combi Camp

Gestart door C5CCV, december 14, 2011, 12:01:49 AM

Vorige topic - Volgende topic

tinus

Mooi hoor, maar trekt de camping wel die inductie?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

C5CCV

Dank voor al die positieve reacties,
over dat inductie kookplaatje heb ik een ander draadje al het e.e.a. geschreven. Wattage is geen probleem, want dat kun je in stappen van 200Watt instellen. Het duurt dan hooguit wat langer totdat iets kookt. Maar 800Watt (minder dan 4A) is nog steeds behoorlijk snel.

C5CCV

Gisteren dekzeiltje opgehaald en nog even een fotootje gemaakt nu de laden er ook in zitten. Onderste lade heeft een lage rug zodat je ook nog in de bak wat kwijt kan.
Nog 2 weken te gaan om de laatste puntjes op de 'i' te zetten............. :J

Masjimo

Ziet er prachtig uit!! :zw Goeie professionele look; wel de originele box, maar een top interieur!!
W:
Grote voordeel van zo'n CC t.o.v. de Flyer is dat je je keuken niet hoeft te verplaatsen; is altijd weer een hele klus

C5CCV

Citaat van: Masjimo op augustus 09, 2012, 06:46:20 PM
.......wel de originele box......

Nou, niet echt meer hoor, alleen de onderbak en de rugwand zijn nog origineel......

GlobetrotterXXL

C5CCV

Hierbij de laatste foto's van het klusje, na wat noeste arbeid is het klusje nu geklaard; de 'koelbox op maat' was een projectje op zich, maar toch blij dat ik daar aan begonnen ben.

Frankie

Zo hé. Maar dat ziet er wel -excusez le mot- retestrak uit. Vooral dat rooster en die netwerk en 220 volt kabeldoorvoer (bureau op kantoor gesloopt?) maken het een mooi afgewerkt geheel. Maar begrijp ik dat je -gezien de gekleurde verlichting- er ook een cocktailbar in hebt zitten? :P  Zou wel een aardig dingetje zijn: "flair bartending" op de camping. :#

spikehome

van trigano naar holtkampers naar een shelter

Alex

Pfffffff volgens mij de mooiste keuken die ik tot nu toe heb gezien.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

retteketed

zo zeg.... da's niet mis.
super vakwerk, en zo mooi afgewerkt.

gebruik je de koelkast alleen op stroom, is de mogelijkheid voor gas nog aanwezig?

Ziet er heel strak uit, weet niet of ik dit kan evenaren....
perfect.

C5CCV

Gas is nog mogelijk; heb ik alleen nog nooit gedaan (beetje vreemd gevoel bij). Overigens kan ik de koelbox er zo uit pakken, dus mocht de techniek het begeven dan kan ik er nog de standaard RC1600 in plaatsen.

C5CCV

Nu voor het eerst de zelf-gemaakte koelbox in gebruik bij een buitentemperatuur van 35 graden.

Het volume is bijna verdubbeld t.o.v. de koelbox waar het element uit kwam, maar ik moet zeggen dat de koelcapaciteit me niet tegen valt. 's Morgens staat er wat ijs op het element dus bij de nachttemperatuur van 20 gr. geen enkel probleem. Ook op de dag wordt de drank redelijk koel gehouden als de temperatuur tot 35 gr. stijgt. Niet ijskoud, maar wel koel.

Voor het het eten hebben we een los klein koelkasten bij dat verder prima functioneert. Soms leggen we wat blikjes in de (inimini) vriezer die we later verhuizen naar de koelbox.