Jamet ook bij de wit?

Gestart door Ber, februari 04, 2012, 04:01:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ber

Dus toch. Wel leuk, ze hebben behoorlijk wat merken.

Vakantie gevoel klopt helemaal.

Sent from my iPad using Tapatalk

familie beer

Citaat van: Ber op februari 07, 2012, 06:29:20 PM
Dus toch. Wel leuk, ze hebben behoorlijk wat merken.

Vakantie gevoel klopt helemaal.

nou zeg, nou breekt mijn klomp, paar weken geleden zeiden ze ook dealer te zijn geweest...maar omdat het niet hun prijssegment lag ze ze niet meer hadden

gaan

Ik heb ook de folders meegekregen.
Ik zal kijken of is ze kan scannen en vervolgens kan plaatsen bij het topic van Jamet.

Zodra dat is gelukt zal ik het hier ook even melden
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Ber

Net dekzeil opgehaald, nogmaals de bevestiging dat ze dealer zijn geworden. Ze hebben leuke introductie aanbiedingen. Er was eigenlijk niemand om over de vouwwagenclub te beginnen.

Ik had gevraagd of ze de ogen van het zeil wilde controleren en indien nodig vervangen. Er zijn er 5 of 6 vervangen en dat was service. Vind ik dan wel weer netjes. Complimenten.

Angel

Stonden alle soorten jamets al uitgestald bij de wit of was nog niet alles binnen? Ik ben namelijk wel benieuwd waar ze al die jamets neer gaan zetten.de laatste keer dat wij er waren stond het al best vol namelijk. Ik wil graag een keer gaan kijken.

Ber

Er staan er inderdaad heel veel.

gaan

In totaal 7 wagens hadden ze staan waarvan ze met de 2e aan het opbouwen waren.
Ik denk dat ze 2 wagens niet uit zullen klappen
Eén op kantelbeugels rechtop want die lagen al klaar.
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Alex

Dank u zet ik even in de nieuws.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden