Kruimeldief?

Gestart door KampeerFan, februari 19, 2012, 07:41:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

bosi

:#ehm, een kale hond is wel handig, hoef je voortaan ook geen stofzuiger/kruimeldief meer mee te nemen.......  :O in je klapper ::)

faba

Nou, hebben intussen een andere hond, met haar. Die van toen is weg (werd steeds verkouden  :H)

stkl

als er nou niemand is die een opmerking maakt over een dagelijkse zuigbeurt laat ik 'm ook maar achterwege :H
Maar kruimeldieven zijn thuis al ondingen (die van ons hangt al 3 jaar met de oplader losgekoppeld in een vergeten hoekje vd bijkeuken), laat staan dat ik er eentje mee leur op vakantie. Dus of ik goede weet? Zijn er die dan?

KampeerFan

Bedankt allemaal voor het mee denken! We schaffen toch maar een goedkope en zo compact mogelijke kruimeldief aan. Een nieuw tenttapijt met kleinere mazen had ook een optie kunnen zijn zodat je normaal kunt vegen. Maar aangezien dit goedkoper is proberen we dit eerst maar eens uit.

KampeerFan

Zaterdag gekocht bij de kwantum voor maar 17 euro: Tristar kruimelzuiger KLIK Van dit merk hebben we o.a. ook onze elektrische kachel met omvalbeveiliging.

wildoit

Gebruik een Mestic MCS-400 cycloon stofzuiger a 40 euro.
Hij is klein maar doet niet onder voor een grote.
Handig opbergen en schoon te maken!
Geen beter leven dan een Klapper leven

Camplet-WTB

Dyson V6. Niet goedkoop, wel het beste (in onze opinie).

CEO

Helemaal eens, een Dyson is top. Wel een nadeel: ze maken nogal wat geluid.

Tja, vrouwlief zou er een in de kar willen. Ik wat minder. Om voor het klappen de boel schoon te maken, prima. Om dagelijks te zuigen: alsjeblieft niet!
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Yella

Wij hadden in de Cocoon geen kleed meer mee. Ideaal. Je veegt zo de rommel op.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Kookaburra

Inmiddels 40jaar geleden hadden mijn ouders een seizoensplek voor de Constructam op camping De Rietzoom te Kropswolde. Tegenover ons stond een gezin wat trouw (net als wij) elk weekeinde kwamen. Alleen bij aankomst op zaterdagochtend gingen alle kussens uit hun caravan, werd de voortent leeggehaald en alles van boven tot onder gesopt en gezogen. Pas rond een uurtje of vier zaten beiden op hen schoongeboende campingstoeltjes uit te rusten. Zondag trouw, gelijk na 1200 uur, werd het hele circus herhaald en om 1600 uur vertrok de familie weer. Mogelijk wachtte hun thuis ook weer eenzelfde opgave.

Wanneer ik een stofzuiger hoor op de camping (of erover lees) moet ik aan deze levensgenieters denken.
Smitveld Ruebist Elegance 2015-2021
Kip Shelter Plus heden

CEO

If you choose not to decide, you still have made a choice!

Rijksen

Citaat van: Kookaburra op september 08, 2020, 08:18:46 PM
Inmiddels 40jaar geleden hadden mijn ouders een seizoensplek voor de Constructam op camping De Rietzoom te Kropswolde. Tegenover ons stond een gezin wat trouw (net als wij) elk weekeinde kwamen. Alleen bij aankomst op zaterdagochtend gingen alle kussens uit hun caravan, werd de voortent leeggehaald en alles van boven tot onder gesopt en gezogen. Pas rond een uurtje of vier zaten beiden op hen schoongeboende campingstoeltjes uit te rusten. Zondag trouw, gelijk na 1200 uur, werd het hele circus herhaald en om 1600 uur vertrok de familie weer. Mogelijk wachtte hun thuis ook weer eenzelfde opgave.

Wanneer ik een stofzuiger hoor op de camping (of erover lees) moet ik aan deze levensgenieters denken.

Mooi verhaal, dat maakt kamperen ook zo leuk. Je mag op een camping gewoon in de huiskamer bij iedereen meekijken en dat doen we dan ook massaal. Niets leuker dan iedere dag alle gebruiken/gewoontes en irritaties van je buren te observeren en onder het genot van een kop koffie samen te bespreken. (wetende dat ze aan overkant hetzelfde met jou doen)  :>

w@lter

Big Buurman is watching you  8)

Hier gaat er gewoon een handborsteltje en vuilblik mee op vakantie. Kan je alles makkelijk mee proper krijgen en vuil opvegen indien nodig.