pannenkoeken bakken klapweekend 2012

Gestart door muis, maart 04, 2012, 03:53:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

jsteijn

wij staan op plek 7 veld 1. ik neem 4 flessen limonadesiroop aardbei (karvan sevitam) mee. goed voor ongeveer 24liter limonade  :K

ook heel veel plastic bekertjes en plastic wegwerp bordjes. we hopen ongeveer om 5uur aan te komen. uurtje bouwen zou genoeg moeten zijn dus rond 6 uur aan de bak op onze scottel.

KAN NIET WACHTEN!!!

Kleeven

Volgens mij is er van alles meer dan genoeg. Is er nog iets wat we mee kunnen nemen?

ishirra

Ikzelf sta op veld 4, is er nog iets dat ik kan meebrengen?

muis

Op de eerste pagina heb ik alles weer aangevuld en de ruil verwerkt :# Als je daar even kijkt kun je zien of er nog iets mist op je veld.

Denk ook nog even aan drinken voor kids en volwassenen :J

Frankie

Citaat van: ishirra op april 04, 2012, 09:18:42 PM
Ikzelf sta op veld 4, is er nog iets dat ik kan meebrengen?
We staan nu met bijna 40 mensen en mensjes (dus van heel klein meegerekend)  op veld 4 en daar is nu als ik het goed zie 7 liter beslag beschikbaar, dat (indien afkomstig van totaal 8 pakken meel) totaal goed is voor grofweg 80-90 pannenkoeken. Ik sluit op basis daarvan niet uit dat wat beslag en pannetjes/gaspitten erbij geen overbodige luxe is.
Laten we wel wezen. Pannenkoeken zonder toeters en bellen is nog wel te doen,  maar met toeters en bellen zonder pannenkoeken kun je niet meer van pannenkoeken bakken spreken. En te veel gebakken pannenkoeken kunnen altijd nog de volgende ochtend koud als ontbijt.  KK 

harm

wij zullen sowieso een koekenpan en gas pit en beslag ,stroop, boter, witte basterd suiker, jam en honing meebrengen
we staan op veld 4 (nr. 235) en komen woensdag rond 16:00 aan
kheb er zin in  :#

faba

Wij staan dus op plaats 237, die op het plannetje niet bestaat. We weten niet waar dat zal liggen maar te zien aan het plannetje staan we vermoedelijk in de buurt van veld 4. Daar is Noord op het plannetje nog wat plek.

We hebben net besloten om toch ook al woensdag aan te komen. Wij zijn volgens google dik 3 uur onderweg en we kunnen hier pas vertrekken rond 13u00, dus het zal krap zijn om nog iets te bakken voor iedereen tot de aanval overgaat.

Wij kunnen wel aardbeidrank meenemen voor de kids voor bij de pannenkoeken en misschien moeten wij Belgen voor de Nederlanders maar eens zorgen voor een lekker Belgisch biertje, bij de BBQ? (iemand een voorkeur/ voorstel?)

mvdkant

nou faba, ik dacht aan een palmke :J

belgisch  bier is altijd goed :J

Frankie

Citaat van: faba op april 05, 2012, 12:13:21 AMWe hebben net besloten om toch ook al woensdag aan te komen. Wij zijn volgens google dik 3 uur onderweg en we kunnen hier pas vertrekken rond 13u00, dus het zal krap zijn om nog iets te bakken voor iedereen tot de aanval overgaat.
Ach, we bakken dan toch gewoon een royale stapel zodat jullie bij aankomst zonder vertraging kunnen aanvallen?

Citaat van: faba op april 05, 2012, 12:13:21 AMWij kunnen wel aardbeidrank meenemen voor de kids voor bij de pannenkoeken en misschien moeten wij Belgen voor de Nederlanders maar eens zorgen voor een lekker Belgisch biertje, bij de BBQ? (iemand een voorkeur/ voorstel?)

Oef... gevaarlijk voorstel, gevaarlijke vraag.  :P  :P  :P  :P

Richard

@faba

verrast ons maar eens met een lekker biertje dat hier niet zo bekend is....
en als je er om 16.00 uur aankomt en om 18.00 uur klaar bent met opbouwen kun je rustig nog mee bakken...euh pilskes uit delen aan de pannerkoekenbakkers aldaar :#

faba

Mijn man gaat over het bier, ik over de aarbeidrank  :P

Het liefst pilsjes dan hé, maarreh, we hebben hier anders ook nog écht bier hoor  :# :#    :O

jsteijn

Citaat van: muis op april 04, 2012, 09:33:45 PM
Op de eerste pagina heb ik alles weer aangevuld en de ruil verwerkt :# Als je daar even kijkt kun je zien of er nog iets mist op je veld.

Denk ook nog even aan drinken voor kids en volwassenen :J

@muis Wil je de limonade er ook bij zetten? Anders komt er wellicht dubbel zoveel en dat zou dan best een beetje boel zijn denk ik  :?

Frankie

Citaat van: faba op april 05, 2012, 02:04:45 PM
Mijn man gaat over het bier, ik over de aarbeidrank  :P

Het liefst pilsjes dan hé, maarreh, we hebben hier anders ook nog écht bier hoor  :# :#    :O

Mijn regular ter beëindiging van de werkdag is 'n Leffe Tripel, maar dat zal ik je niet aandoen. Ik drink alles zolang het maar niet donkerbruin is of Amstel of Heineken heet.  :)

muis

Citaat van: faba op april 05, 2012, 02:04:45 PM
:H Tja dat is Belgie toch echt een groot verschil he.

muis

Citaat van: jsteijn op april 05, 2012, 02:09:41 PM
@muis Wil je de limonade er ook bij zetten? Anders komt er wellicht dubbel zoveel en dat zou dan best een beetje boel zijn denk ik  :?
Komt best op denk ik tijdens dat weekend maar ik zet het erbij ;)