Pop up toilettent..... waar te koop?

Gestart door gaan, maart 05, 2012, 10:02:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

gaan

Hallo allemaal

Is iemand bekend met deze pop up toilettent.

http://www.made-in-china.com/showroom/irene505/product-detailCWQnleJKVxEV/China-Pop-Up-Toilet-Tent.html

Hij lijkt mij ideaal voor in onze voortent.
Ik heb internet al afgezocht maar kan er geen vinden in Nederland, weet iemand waar ik deze kan kopen?
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Swede

grappig, dat is een grote versie van de pop up tassen welke wij gebruiken voor het kinderspeelgoed.
handig zo'n opendak ivm ontluchting.

Succes met je zoektocht!

anders is dit misschien iets: http://www.versier.nl/categorie/tent-opblaas/0799001.html
moet je wel even gordijntjes maken :)
live life outdoors

gaan

Citaat van: Swede op maart 05, 2012, 12:59:26 PM

anders is dit misschien iets: http://www.versier.nl/categorie/tent-opblaas/0799001.html
moet je wel even gordijntjes maken :)

Hahaha en naar binnen kruipen, nee ik denk toch niet dat die het gaat worden.
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klepklap

mars

....... en als je dan toch in (klap)stijl wilt blijven, koop er dan ook een ShitBox bij.  :#

Frankie

Hier is hij ook. Duurder, want in Nederland. En niet als toilettent, maar een tent voor klappers zonder zon op vakantie.  :#

Ik citeer van de pagina:

? Waterdicht aan de binnenzijde. (over waterdichtheid van de buitenzijde wordt niet gerept  :P)
? Gemakkelijk schoon te maken met een vochtige doek.
? Met hersluitbare achterflap voor een ventilator.

Allemaal heel handig voor een toilet.  :H :H

Klepklap

heb even gemaild naar Oztent voor de maten. Die zijn:
Afmetingen CR1 (medium)    1.20 - 1.20 - 1.95
Afmetingen CR2 (large)        1.55 - 1.55 - 2.15

Ik hoopte eigenlijk op iets wat ook geschikt is voor in de voortent, maar ben bang dat dit geen oplossing is daarvoor. Is toch wat te groot.

gaan

Ik had inderdaad ook gehoopt op wat kleinere formaten. 120x120 neemt toch teveel ruimte in beslag.
Maar goed misschien kom ik nog ergens een kleinere maat tegen.

In ieder geval voor deze reacties alvast erg bedankt

mars

bij Obelink een toilettent van Gerjak. 1x1 meter.