Wat te kiezen!

Gestart door Jessenoa, april 12, 2012, 06:38:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

panevino

Mijn dochter staat met regelmaat in de deuropening van een caravan om daar TV te kijken ... Het kan dus best, vouwwagenkamperen en TV kijken.  :#
// Marcellino Pane e Vino \\

gaan

Wij hebben dan wel een cara :ca maar een tv komt er bij ons niet in, heb zelfs de antenne, versterker en kabels uit de kasten gehaald en netjes in de grijze kliko geschoven
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Miss BBQ

Citaat van: gaan op april 14, 2012, 08:15:50 PM
Wij hebben dan wel een cara :ca maar een tv komt er bij ons niet in, heb zelfs de antenne, versterker en kabels uit de kasten gehaald en netjes in de grijze kliko geschoven

:H :H :H stoer :K

gaan

Scheelde ook weer bijna 15 kilo.

Kan ik weer 3 zakken meer aardappelen meenemen :H
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Frankie

Citaat van: gaan op april 14, 2012, 08:20:57 PM
Scheelde ook weer bijna 15 kilo.

Kan ik weer 3 zakken meer aardappelen meenemen :H
Precies. TV kijken kan tenslotte ook met een smartphone van 100 gram via WiFi :#

Miss BBQ

:H :H :H
Of je kijkt bij de buren mee :O :#, zoals de dochter van Panevino :H

dorus_jolan

Inderdaad of met een iPad of andere tab.