Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Mercury  (gelezen 6625 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

timmw

  • Gast
Re: Mercury
« Reactie #15 Gepost op: mei 01, 2012, 08:22:06 pm »

@ sannie
mij lijkt het ook niet handig als de kleren in de bankjes zitten dus daarom dat ik ook dacht  van daar de kampeerspullen in de steken. We zullen er wel uit geraken zeker!
Het is ook zo vaak slecht weer de laatste tijd je kan niet rustig de kar buiten zetten en alles eens bekijken wat het beste gaat!
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Mercury
« Reactie #16 Gepost op: mei 01, 2012, 08:33:07 pm »

Wij gaan hem donderdag weer voor het eerst ophalen, zal ook wel weer even puzzelen worden...ben nu alvast allemaal klapkratjes aan het vullen!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

zippey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi DL 2013 groen
Re: Re: Mercury
« Reactie #17 Gepost op: mei 02, 2012, 08:03:21 am »

Vandaag op de oprit voor de eerste keer de wagen uitgeklapt en alles goed bekeken. Opzetten is echt super eenvoudig. Inpakken was wat lastiger. Gezien alle tips die we hier hebben gelezen dachten we de wagen met opgemaakte bedden, tent+stokken en 4 stoelen bovenop de wagen weer konden voorzien van het dekzijl. Dat paste rondom prima alleen aan de onderkant kwamen we toch een aantal cm's dekzijl tekort :I
Uiteindelijk de voortent en stokken maar weer in de wagenbak gedaan en nu passend kunnen krijgen met 2 stoelen bovenop. We hebben een Mercury met geintergreerde lattenbodems. Zaterdag bij het halen stond deze achter een model die nog geen lattenbodems had, qua hoogte scheelt dat toch wel best een aantal cm's. Dit gaat dus duidelijk wel ten koste van de bergruimte onder je dekzijl.

Ik heb een extra stuk aan mijn dekzeil laten zetten bij de Wit. Dat kostte nog niet eens zo heel veel. Je hebt dan behoorlijk wat meer ruimte onder je zeil.


Verstuurd van mijn Transformer Prime TF201 met Tapatalk
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2012, 08:19:14 pm door zippey »
Gelogd
Cabanon Malawi DL 2013 groen

veldhuiss

  • Gast
Re: Mercury
« Reactie #18 Gepost op: mei 02, 2012, 09:54:37 am »

@Zippey,

De foto die je stuurt, is dat dan inclusief extra belading bovenop? Beetje een inschatting maar wij zitten nu zo ongeveer met 2 stoelen bovenop op het niveau van jouw foto maar dan zonder de extra flap. Jullie kunnen dus nog zo ongeveer 10cm omhoog? Dat zou voor ons dan betekenen dat er nog 2 stoelen en de voortent bij onder het afdekzeil kunnen. Dat zou een hoop schelen. Kun je ook een ongeveerprijs noemen wat de stukje extra zeil kost?
Gelogd

zippey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi DL 2013 groen
Re: Re: Mercury
« Reactie #19 Gepost op: mei 02, 2012, 04:46:48 pm »

@Zippey,

De foto die je stuurt, is dat dan inclusief extra belading bovenop? Beetje een inschatting maar wij zitten nu zo ongeveer met 2 stoelen bovenop op het niveau van jouw foto maar dan zonder de extra flap. Jullie kunnen dus nog zo ongeveer 10cm omhoog? Dat zou voor ons dan betekenen dat er nog 2 stoelen en de voortent bij onder het afdekzeil kunnen. Dat zou een hoop schelen. Kun je ook een ongeveerprijs noemen wat de stukje extra zeil kost?

Dit is inderdaad met belading bovenop. Echter de flap kan nog verder, want hij zit nog een stukje omgevouwen (nog een paar cm). Ik heb de bon er even bijgepakt. Wij hebben het meteen laten doen toen we hem kochten. Wij hebben er ?25 voor betaald. Dus voor de prijs hoef je niet te laten.

Verstuurd van mijn Transformer Prime TF201 met Tapatalk
Gelogd
Cabanon Malawi DL 2013 groen

veldhuiss

  • Gast
Re: Mercury
« Reactie #20 Gepost op: mei 03, 2012, 08:16:53 pm »

Bedankt voor de info, ik ga er morgen gelijk achteraan.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal