Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: trigano alpha  (gelezen 8872 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nikkel1964

  • Gast
Re: trigano alpha
« Reactie #15 Gepost op: mei 16, 2012, 08:41:07 am »

Als mede Combi-Camper: welkom bij de club!

Gefeliciteerd met je keuze en je aankoop!  :J
Gelogd

tinus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 55
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odysee > Combi-Camp County Ltd > Caravan
Re: trigano alpha
« Reactie #16 Gepost op: juni 18, 2012, 08:58:22 pm »

Het lijkt op de foto's van de Alpha wel dat de achterplaat van de keuken tot op de grond komt. Is dat niet vervelend omdat je met je voeten er tegenaan komt? Bij de cc is er net wat ruimte. Iemand ervaring?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 605
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: trigano alpha
« Reactie #17 Gepost op: juni 18, 2012, 09:48:43 pm »

Dat hangt er vanaf hoe vlak de plaats is waar je op staat. Tot nu toe heb ik 'm er steeds afgehaald omdat de klep de grond raakte. En dan kan je meteen je voeten kwijt, en eventueel nog spullen onder de keuken zetten. Er zitten van die schuifscharnieren op, dus de klep is in 5 tellen verwijderd.
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: trigano alpha
« Reactie #18 Gepost op: juni 18, 2012, 09:51:40 pm »

Gebeurt dat ook als de wagen achter de auto hangt? Want dan gaat de lol van "onderweg je keuken ter beschikking hebben" er denk ik wel snel van af?

En nee, dat hoeft niet erg te zijn. Maar afgelopen zomer bleek dat wij het heerlijk vonden om onderweg aan "onze keuken" even een hapje of (warm) drankje klaar te maken, vandaar mijn vraag  ;)
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 605
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: trigano alpha
« Reactie #19 Gepost op: juni 18, 2012, 09:57:29 pm »

Gebeurt dat ook als de wagen achter de auto hangt? Want dan gaat de lol van "onderweg je keuken ter beschikking hebben" er denk ik wel snel van af?
Of de klep onderweg in vijf tellen er af ligt, of dat 'ie de grond raakt :#? Nee, onderweg hangt de kar achter de auto en hangt de klep gewoon vrij in geopende toestand. Maar met het waterpas stellen loopt de grond weleens wat op naar de achterkant, waardoor de klep af en toe de grond raakt. En dan haal ik 'm er af.
Gelogd

rvdm

  • Gast
Re: trigano alpha
« Reactie #20 Gepost op: juni 19, 2012, 03:28:48 pm »

Wij staan momenteel op de camping met onze Alpha en de klep zit er gewoon nog aan want we staan redelijk vlak hier.

Het is ook wel handig om dingen achter te zetten tegen grijpgrage kinderhandjes.  :J
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal