met spoed gevraagd, medekampeerders

Gestart door mvdkant, mei 13, 2012, 10:36:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

richardvels

Citaat van: hermanusb op mei 14, 2012, 11:45:19 AM
Als je nu effe een schaar pakt dan kun je op ons plekje even het gras knippen.
Heb je wat tedoen en zijn wij ook gelukkig als we komen.

Zoals je gezien hebt is het gras wat langer dan gewenst.... :H
Als je nou morgen het gras gaat knippen, dan zullen wij gaan toekijken, kunnen wij ons ook eens kostelijk vermaken...:))

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

walter

Citaat van: mvdkant op mei 13, 2012, 10:36:48 PM
het is erg rustig hier  :I :I

graag een paar medekampeerders gevraagd want het is nu errug donker hier  :**

u wordt vriendelijk verzocht nog even geduld te hebben, iets meer dan 24 uur te gaan. u wordt vriendelijk verzocht genoeg koffie klaar te hebben staan voor de bezoekers die na u arriveren :#

Sadkingbilly

Wij zijn er morgenochtend al rond half tien (mochten eerder verschijnen ivm opzett tent) dus nog heel even geduld ;)

Hopelijk wat beter weer - in ieder geval met opzetten en afbreken - dan vandaag; ik hou niet van natte spullen in de kar...

JanW

Wij zijn er ook morgen ochtend. Hoe groot dat veld eigenlijk, groot genoeg om te vliegeren?

Sadkingbilly

Of groot genoeg voor een (electra) rc vliegtuigje?
Kom er 2 minuten geleden achter dat ik geen 4x8 grondzeiltje meer heb. Maar ff snel naar de action dan...

cewi

ff praktisch..... kunnen we donderdag verse broodjes krijgen ergens op de camping??? Of moeten we er van uitgaan dat we het meenemen?
Zullen morgen ergens in de middag aankomen, met de zon :)

geertje68

Als je de dag van tevoren voor 17 uur broodjes besteld, kun je ze de ochtend daarna halen. Maar of dat ook voor Hemelvaart geldt?
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: Alex op mei 15, 2012, 07:33:51 PM
halen. :P
Ik bak ze zelf. :O :O :O
de rest mag achter mij aanlsuiten :# .....nadat ik de broodjes warm heb.. :P.

ishirra

Citaat van: Alex op mei 15, 2012, 07:33:51 PM
halen. :P
Ik bak ze zelf. :O :O :O

Om hoe laat moeten bij jou de bestellingen binnen zijn Alex?  :P

Alex

Er lopen genoeg kinderen rond die dit kunnen vertellen. :P
Het werd steeds drukker in de ochtend.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

gaan

En? Wordt het al voller of is de invasie nog komende.
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.