Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.

Gestart door Richard, mei 19, 2012, 01:13:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

bensi

Citaat van: Dammetje op mei 20, 2012, 07:18:17 PM
@ Bensi. Wij waren er niet bij, maar wat een leuk filmpje. Geeft een leuke indruk van het weekend. Vond de muziek ook erg leuk. Is dat van katie Melua??
Was ook een geweldig leuk weekend, en ja,dat is Katie Melua,lekkere muziek achter een filmpje vind ik altijd  ;)
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

herowebe

Zo, wij zijn ook weer thuis na een geweldige klapervaring op een camping vol met gezellige medeklappers!! :>
De organisatie was top!!  Hiervoor nogmaals onze hartelijke dank, zo'n grote belangeloze inzet die deze mensen tonen, is geweldig!

Woensdagnacht hebben we zeker onze vuurdoop gehad, dankzij de kapotte ritssluiting van de slaapzak en de vergeten elektrische kachel was het ijsberenkoud brrrrrrr!!! :(
Maar de volgende ochtend in het zonnetje was het leed al gauw weer vergeten , en begon het genieten met een hele grote G!  :J
En dankzij de geleende slaapzak van Bensi (en wat een geweldig leuk filmpje van jou!!), hebben we het niet meer koud gehad!

Wij kijken terug op een fantastisch weekend!!  :nl

sannie75

Was super! Wij hebben enorm genoten! :> :>

Foto's volgen later deze week , eerst ff een selectie maken want het zijn er toch wel heel veel geworden...
@ bensi; super leuk gemaakt zeg!

Ik zeg; Vind ik leuk!!!!!

theun

Ook wij zijn weer thuis
We hebben het erg gezellig gehad, ondanks de 10 seconden Herman Brood 8) 8)
Bedankt Buzz en de kleevjes.
Complimenten aan de organisatie. :nl
Volgende keer zijn we weer van de partij.

Richard

Citaat van: theun op mei 20, 2012, 09:28:00 PM
Ook wij zijn weer thuis
We hebben het erg gezellig gehad, ondanks de 10 seconden Herman Brood 8) 8)
Bedankt Buzz en de kleevjes.
Complimenten aan de organisatie. :nl
Volgende keer zijn we weer van de partij.
die heb ik gemist :?

muis

Die stond op de camp :ca (boven de deur) naast die antieke scout

campingloge

Ook wij vonden het weer reuze gezellig. Dachten woensdag ochtend nog dat we het eind niet zouden halen ivm regen en kou maar toen Muis haar wagen open klapte ging de zon schijnen. :K  En met het vollopen van alle velden werd het steeds gezelliger. Organisatie bedankt. Dit was geen houtje touwtje werk, of in jullie eigen vocabulair: Dit vond ik leuk!

Toen we  op de terugweg in de regen kwamen was Kirstens reactie ook: Ja, Wilma heeft haar wagen weer ingeklapt...

Leuke film Ben! En zo snel.  WW Zat je hier soms steeds aan te werken onder de luifel?

bensi

Citaat van: campingloge op mei 20, 2012, 09:44:09 PM
Ook wij vonden het weer reuze gezellig. Dachten woensdag ochtend nog dat we het eind niet zouden halen ivm regen en kou maar toen Muis haar wagen open klapte ging de zon schijnen. :K  En met het vollopen van alle velden werd het steeds gezelliger. Organisatie bedankt. Dit was geen houtje touwtje werk, of in jullie eigen vocabulair: Dit vond ik leuk!
Toen we  op de terugweg in de regen kwamen was Kirstens reactie ook: Ja, Wilma heeft haar wagen weer ingeklapt...
Leuke film Ben! En zo snel.  WW Zat je hier soms steeds aan te werken onder de luifel?
hahaha, nee hoor, dat heb ik vanmiddag thuis even in elkaar gedraaid  ;)
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Klavertjes

Organisatie bedankt. Dit was geen houtje touwtje werk, of in jullie eigen vocabulair: Dit vond ik leuk!

En dat vinden wij dan weer leuk!!!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

muis

VIND IK LEUK!! :>

ishirra

Ook wij vonden het een geweldig weekend. Ondanks dat veldje 4 afgescheiden was van de rest van de groep hebben we ons toch geamuseerd.  Leuke mensen ontmoet en binnen enkele weken gaan we terug naar Nederland voor een TAS koffie bij de nieuwe vrienden!  :#

We hadden veel bekijks met onze Boheme, ook mensen die kwamen vragen of het wel een vouwwagen was maar goed, die vragen nemen we erbij  :#
Volgend jaar zijn we weer van de partij!

walter

:# :# ondertiteling voor de  :nl  een tas is een kopje  :+ :X   :# :# :#

faba

PS tas= beker, kopje, dialect versie van een tas koffie= een zjat kaffe 

Nou moe, was dit soms moeilijk maar o zo geestig.
Iets willen zeggen, wel weten dat we ongeveer dezelfde taal lezen en schrijven maar dat we net andere woorden gebuiken en er dan niet op kunnen komen  :X :X :X

Blijkbaar is elkaars taaltje toch grappig om te horen. Toen mijn man zei tegen ons oudtse spinnewiel dat ze op haar poep moest gaan zitten, trokken enkele kinderen in de buurt wel hele gekken bekken  :H

Of gesprekken tussen volwassenen die door kinderen gevolgd wodren omdat die zo gek praten. Kids die erbij staan met grote ronde ogen  :nl :nl :nl