Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.

Gestart door Richard, mei 19, 2012, 01:13:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

campingloge

@faba. Nog bedankt voor het lekkere Belgische bier:K Hardstikke leuk idee om ons eens echt bier te geven. Het smaakte prima.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Ik zit hier in mn luie stoel de foto's te kijken, regen en onweer buiten en ik denk........................ Ik wil terug (snik)

De foto's: VIND IK LEUK!!

Frankie

Citaat van: muis op mei 20, 2012, 11:00:45 PM
Ik zit hier in mn luie stoel de foto's te kijken, regen en onweer buiten en ik denk........................ Ik wil terug (snik)
Ik ook... Waar is het aanmeldtopic voor volgend jaar?

campingloge

Klavertjes

Citaat van: Alex op mei 20, 2012, 10:42:45 PM
Verhaal komt nog hier eerst de foto's.

FOTO

Té leuk om terug te zien (en heel gevaarlijk op mijn werk)!

WW dank voor die snelle foto acties!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Van_looney

Niet heel veel foto's deze keer, we waren wat laks met de camera maar andere mensen hebben dat meer dan goed gemaakt.

Enfin, hier de link!

http://www.mijnalbum.nl/Album=GYI4Q8FB

spikehome

Citaat van: Van_looney op mei 21, 2012, 11:05:36 AM
Niet heel veel foto's deze keer, we waren wat laks met de camera maar andere mensen hebben dat meer dan goed gemaakt.

Enfin, hier de link!

Heb eigenlijk geen foto's gemaakt.
Wel jammer want veld 4 vind je nergens meer terug nu :N
van trigano naar holtkampers naar een shelter

muis

Enfin, hier de link!

Leuke foto's  :J

Bonny

Enfin, hier de link!

heel leuk !!
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

walter

ook van mijn kant uit, geweldig genoten, lekker afgekoeld en genoeg gegeten, gedronken en bijgepraat met bekenden.

Ook is de meeting leuk geweest voor een kijkactie naar cewi, staan we elkaar aan te staren van ik ken jouw ergens van en toen het kwartje dat we een jaar of 8 terug collega's waren. toch leuk om zo weer bekenden tegen het lijf te komen.

ptsporting

Ook zondag lekker rustig aan gedaan, (net als alle andere dagen overigens) om drie uur vertrokken van veldje 4. Iemand moet het laatste zijn toch?
We hebben een heerlijk weekend gehad, de meiden hebben zich prima vermaakt. Al hadden we wel het gevoel dat doordat we zo ver van het hoofdveld af zaten we af en toe niet alles meekregen.

Het sanitair op het veldje was echt onder de maat en voor schoon water of de afwas was hetwel erg ver lopen.

Wat betreft de organisatie niets dan lof,... echt een onwaarschijnlijke inzet! :J

@spikehome: oranje.....Kruskovac!

spikehome

Citaat van: ptsporting op mei 21, 2012, 03:38:09 PM
Ook zondag lekker rustig aan gedaan, (net als alle andere dagen overigens) om drie uur vertrokken van veldje 4. Iemand moet het laatste zijn toch?
We hebben een heerlijk weekend gehad, de meiden hebben zich prima vermaakt. Al hadden we wel het gevoel dat doordat we zo ver van het hoofdveld af zaten we af en toe niet alles meekregen.

Het sanitair op het veldje was echt onder de maat en voor schoon water of de afwas was hetwel erg ver lopen.

Wat betreft de organisatie niets dan lof,... echt een onwaarschijnlijke inzet! :J

@spikehome: oranje.....Kruskovac!
Genoteerd :J
van trigano naar holtkampers naar een shelter

JanW

Onze jongste kwam gisteravond al huilend uit bed dat ze terug wilde. Dat is een goed teken!

walter

en dan mag je je kleine gaan vertellen dat die nog een klein jaartje geduld moet hebben. ojeeeee dat word een lang jaar  :# :X