(Chattopic) najaarsweekend 2012

Gestart door muis, juli 12, 2012, 09:20:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Citaat van: Frankie op september 26, 2012, 01:03:27 AM
Ik hou het toch liever bij MeteoConsult. :) Die geeft ons inmiddels een nog mooier weekeind! (klik)

Maar bij de mijne valt het dan niet tegen, integenstelling tot die andere, als het weer dan slecht is. I:

Klavertjes

Maar lieve mensen, waar wij zijn, schijnt het zonnetje toch altijd :#!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

papajur

Net geregeld dat we de vw opgahaald kan worden as vrijdag.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

muis

Ed is nu de VW ophalen :> We hebben er zin in.
@Klavertjes,

Jootje1710

Hoi,

Onze vouwwagen staat al gereed naast het huis en komt ook vrijdagmiddag naar De Pampel. Ik heb er ZIN in :-)

Even over de bbq: klopt het dat iedereen zijn/haar eigen vlees/vis meeneemt?

Groetjes, Jootje
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Frankie

Citaat van: Jootje1710 op september 26, 2012, 11:19:42 AMEven over de bbq: klopt het dat iedereen zijn/haar eigen vlees/vis meeneemt?
Volgens mij is er nog niks afgesproken, omdat we eerst zouden kijken hoe het weer zich ontwikkelde. Het lijkt aardig de goede kant op te gaan en op zich lijkt het me wel een goeie optie, omdat bestellen op die korte termijn niet kan en je, als iedereen z'n eigen hap meeneemt, ook beter zicht op c.q. een betere afstemming hebt van hoeveelheden en smaakvoorkeuren per klapper/deelnemer.

Wat misschien wel een optie is, is dat ook iedereen wat bijgerechten voor algemene consumptie door iedereen meeneemt en dat hier meldt als-ie dat doet. Daarvan zijn de kosten ook niet zo hoog als er teveel van is.

Ik bedoel dus in de sfeer van: "Ik ga 3 liter a?oli dipsaus maken en acht stokbroden meenemen" of zo. :#

Maar nogmaals, dan moeten we wel beslissen dat de BBQ definitief doorgaat. Hoe het weer ook wordt.  :?

sannie75

Ik ben voor! Bbq is ook goed te doen van onder de luifel evt. Ik denk alleen wel dat wij dan zaterdag nog even een supermarkt opzoeken  aangezien de koelkast niet zo heel groot is en wij wel met zn vijven zijn...maar dat ga ik nog even met Goran bespreken.

En ik wil wel een grote schaal  sla klaarmaken!

Klavertjes

Ik schuif graag aan bij een supermarktbezoek (dus als jullie niet te vroeg gaan, ik ben er rond 12u denk ik, als dat laat is ff hier melden, dan neem ik van hieruit al mee) en ben zeker voor BBQ (zegt zij zonder BBQ mee, haha!

Ook ik wil wel twee van mijn royale salades maken? Dan zijn we op salade gebied wel rond denk ik. Wie nog?

sannie75

Geen probleem Rianne! Wij zijn eigenlijk nooit van die vroege vogels dus dat loopt wel los :#

Moeten we wel ff afstemmen welke saldes het worden he! :J

Klavertjes

Als ik mee naar supermarkt kan, beslis ik ter plekke wel, ideaal af te stemmen dus!

Frankie

OK, als zaterdag de supermarkt leeggekocht wordt doe ik graag mee. Slagerij Wilbrink is ook een (en misschien wel een betere) optie. Ik doneer in ieder geval acht stokbroden (waarvoor ik voor de zekerheid vrijdag de bakker in Hoenderloo even ga opbellen zodat ze niet op zijn) en een flinke bak a?oli dipsaus. Goed voor op zowel het stokbrood als op de vleesjes.  :P

Chrisje

Ik ben ook voor de BBQ.

Ik neem wel een stapel sausjes mee.
Nog voorkeuren?

Frankie

Richard

FF ter verduidelijk.

De BBQ regelen we altijd ter plekke, de vrouwen en soms ook enkelen mannen gaan op pad om de lokale AH leeg te roven.
Er worden dan diverse vlees soorten en eventueel vis gekocht en andere verwante etens producten.

Iedereen die al een salade van thuis wilt meenemen is natuurlijk prima en mooi meegenomen.
Belangrijk is wel dat iedereen alvast de drank meeneemt ,omdat deze veelal niet gekoeld uit de winkel komt.
Meestal komen we voor vlees e.d met ?12 p.p  en voor de kidzz leggen we ongeveer ?5,-- p/p bij.
Diverse sauzen inventarisen we terplekke....

Vergeet niet de BBQ meetenemen en het gas.... :#

Miss BBQ

Ik sponsor gevulde champignons.
en ben altijd wel voor een gevuld vispakketje (zalm of zeewolf o.i.d. en papillotte), wat ik uiteraard graag ter plekke insla (van de gezamenlijke pot) en bereid. :P :P