Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omlaag

Auteur Topic: Klapweekend in België????  (gelezen 16173 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #60 Gepost op: juli 26, 2012, 11:40:30 pm »

Laat ons ook maar weten wanneer en waar , mss dat ik als afgevaardigd e van wvc
voor de ondersteuning komt.
Gelogd

wezenveld

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #61 Gepost op: juli 26, 2012, 11:48:13 pm »

wvc staat voor?????? wereldvouwwagenclub? WW
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #62 Gepost op: juli 27, 2012, 12:09:29 am »

wvc staat voor?????? wereldvouwwagenclub? WW
Jij gaat door voor de volgende ronde .

Mss weten die Belgen veel........;-)
Gelogd

jackodb

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #63 Gepost op: augustus 17, 2012, 12:43:40 pm »

Ben best wel nieuwsgierig...   zijn er al vorderingen, of misschien al een datum?
Gelogd

Stori

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #64 Gepost op: augustus 17, 2012, 01:12:23 pm »

Vroeg ik me ook af, maar faba heeft er de lont in gestoken. Dus wacht ik eigenlijk een beetje op haar. Want alle agenda's waren nog leeg voor oktober, maar dat blijft natuurlijk niet zo.
Dus faba, kom op.
Gelogd

ishirra

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #65 Gepost op: augustus 17, 2012, 01:16:10 pm »

Mss is faba met vakantie, momenteel is oktober ook nog leeg voor mij, maar zoals Stori al zei, deze blijft waarschijnlijk niet leeg.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #66 Gepost op: augustus 17, 2012, 01:58:58 pm »

Dit jaar lijkt me ook niet meer goed haalbaar, want het lijkt met best een flinke klus om zoiets te organiseren.
De truc is om zo min mogelijk te organiseren en de verantwoordelijkheid bij de deelnemers te laten. Als je als organisatie een plaats en datum hebt heb je in principe genoeg. De rest kan je overlaten aan de deelnemers. Wil iemand pannenkoeken bakken? Prima, regel het. Wil iemand een  bierexcursie organiseren? Prima, ga je gang. Dat hoef je echt niet allemaal zelf te doen.

Gelogd

jackodb

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #67 Gepost op: augustus 17, 2012, 02:36:23 pm »

De truc is om zo min mogelijk te organiseren en de verantwoordelijkheid bij de deelnemers te laten.

Lijkt me ook. Alleen de camping regelen met een schatting van het aantal gasten.
Hooguit een 'welkom', met een drankje ofzoiets. Als kleinschalig alternatief voor het pannenkoekenbakken van het NL voorjaarsweekend.
 
Gelogd

faba

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #68 Gepost op: augustus 19, 2012, 10:23:26 pm »

Dames, heren, ik ben er weer  :#

(Even een beetje drukte gehad op het werk, vervolgens al mijn achterstallig werk moeten inhalen omdat ik een tijdje thuis ging zitten,  ben immers onder het mes gemoeten en een week later mijn oudste dochter ook, nu zijn we er stilletjesaan door aan't komen)

Dus heu oktober

IK STEL VOOR (DIT IS EEN SUGGESTIE, BEN HIER OOK NIEUW IN)

Wat?
Koppen bijeen steken om te bepalen wat we wanneer eventueel willen ondernemen op ons klein lapje België en wie zich waarmee gaat bezig houden

(DIT IS DUS NIET DE DATUM VAN HET MISSCHIEN KOMENDE BELGISCHE KLAPPERWEEKEND)
Wanneer?
Voor mij liefst laatste weekend van oktober dus 26, 27 of 28/10.
 's Avonds is al gemakkelijker dan overdag maar misschien dat we overdag ( KK) sneller iets realiseren dan 's avonds ( W: of  bier:#

Waar?
Neutraal terrein cafetaria/café/bistro of bij iemand thuis
@ Ishirra: hoe (niet) mobiel zal je tegen dan zijn (is misschien moeilijk in te schatten) maar missc gewoon stellen dat het beter is een locatie bij jou in de buurt te zoeken, vooropgesteld dat iedereen die (verre) verplaatsing wil maken natuurlijk

Wie?
Iedereen die meent iets in te kunnen brengen/ nieuwsgierig is/ inzet heeft/ geen goesting heeft om iets te organiseren maar wel voor de gezelligheid of voor andere redenen mee wil/ mee na kan denken/ geniaal is/ de zot wil komen uithangen/ die graag Belgen bezig hoort/ ons wil komen uitlachen (omdat er maar  Belgische klapperaars zijn in totaal) en dan een tik op zijn bakkes zal krijgen  :X
is welkom?

Hoe?
Waar en wanner worden vastgelegd tegen 15/09 om diegene die met vakantie zijn de kans te geven meteen iets in te brengen?
Aanmelden om ook te komen naar de 1e bijeenkomst (dit is geen datum voor het Belgische klapperweekend), kan op deze topic en kan tot 1 dag voor datum van doorgang

Ziezo, knoop doorgehakt
Dames en heren, kom maar met tegensuggesties
« Laatst bewerkt op: augustus 19, 2012, 10:30:28 pm door faba »
Gelogd

ishirra

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #69 Gepost op: augustus 19, 2012, 11:12:20 pm »

Hopelijk is alles in orde met jou en de dochter, Fabienne.

Wel, woensdag moet ik weer op controle, dan weet ik of ik een loopbrace krijg of nog gips of dat het paars/blauw/rood/alle k3-kleuren worden en opzwellen van mijn voet geen nieuwe operatie vraagt.  Normaal gezien tegen eind oktober ben ik wel een redelijk mobiel (hoop ik toch).

Tegen inbreng: Ook overdag kan bier lekker zijn, vooral in het zonnetje op een terrasje en dan een goed koude Jupiler voor je neus....  Alleen kan de  ::) achteraf redelijk hard aankomen  :#

Voor mij zijn deze datums goed, ik zal ze alvast vrijhouden.  Het uur en plaats kunnen we later nog altijd vastleggen, als iedereen terug is uit vakantie.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #70 Gepost op: augustus 20, 2012, 12:38:04 pm »

Heist op den hoop is dicht Sint-Katelijne-Waver voor mij dus prima! In de voormiddag rommelmarktje meepikken en dan..  ;)
Voor mij kunnen alle weekenden in oktober uitgezonderd het weekend van 26 - 28 okt.
Als jullie voor het laatste weekend kiezen zal het waarschijnlijk zonder mij zijn, tenzij misschien zondag 28 oktober dat kan lukken.
Gelogd

Stori

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #71 Gepost op: augustus 20, 2012, 12:49:24 pm »

Voor mij zijn alle weekends van oktober goed, dus ook het laatste. Hou er wel even rekening mee dat ik nog vakantie heb van 8 tem 30/9.
Ik lees de uiteindelijke datum dan wel nadien.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #72 Gepost op: augustus 20, 2012, 01:54:30 pm »

Op een gegeven moment heb je als organisatie geen idee meer wanneer alle organisatoren wel of niet kunnen. Natuurlijk kan je het weer opzoeken in dit draadje, maar websites als doodle en Datumprikker helpen je om dat overzicht te behouden. Voordeel van doodle vind ik zelf dat je de url gewoon hier op het forum kan zetten en dan kan iedereen die mee wil doen erop reageren. Volgens mij heb je bij datumprikker expliciete uitnodigingen nodig.
Gelogd

jackodb

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #73 Gepost op: augustus 20, 2012, 02:06:51 pm »

Nog een goeie. Werkt net als doodle met een URL.
 
http://www.afspreken.nl/
 
 
Gelogd

ishirra

  • Gast
Re: Klapweekend in België????
« Reactie #74 Gepost op: augustus 20, 2012, 02:43:23 pm »

Om een datum kunnen vast te leggen heb ik een soort van Poll gemaakt op Doodle.
De link vind je HIER.

Dit is om kunnen vast te leggen wie er op welke datums kan.  Ik denk dat dit het makkelijkste is om een datum te prikken waarop zoveel mogelijk mensen kunnen (liefst allemaal)
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal