Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
 31 
 Gepost op: november 08, 2024, 06:46:32 pm 
Gestart door De klapkar - Laatste bericht door De klapkar
Wat verbruikte die V70? op dit moment houd het opgegeven verbruik van de 2.5T AWD automaat me tegen.

32 
 Gepost op: november 08, 2024, 05:46:21 pm 
Gestart door De klapkar - Laatste bericht door Koenta_kinte
Daar moet meer mee aan de hand zijn geweest. Mijn broertje trekt er n caravan van 1300 kilo mee, door heel Europa. Nog nooit iets gehad.
Batterij is eenvoudig vol te houden door op de "charge" stand te rijden.

Daar was ook iets mis mee, daarom kwamen we niet verder dan Noord Frankrijk. Maar dan heb je dus een probleem want van zo'n auto hadden ze daar geen verstand. Hij moet inderdaad continu op charge waardoor hij nog meer zuipt dan normaal en alsnog sloom de berg opgaat. Voor ons nooit meer, liever iets dat gewoon goed trekt. We hebben ook een v70 en een xc70 gehad, echt niet te vergelijken met die Outlander, ook al waren die ouder dan de Mitsubishi.

33 
 Gepost op: november 08, 2024, 05:18:12 pm 
Een batterijenauto is voor ons ook uitgesloten, dit betrof ook een benzine uitvoering.

34 
 Gepost op: november 08, 2024, 04:20:43 pm 
Gestart door De klapkar - Laatste bericht door Joergarms
Daar moet meer mee aan de hand zijn geweest. Mijn broertje trekt er n caravan van 1300 kilo mee, door heel Europa. Nog nooit iets gehad.
Batterij is eenvoudig vol te houden door op de "charge" stand te rijden.

35 
 Gepost op: november 08, 2024, 03:30:26 pm 
Gestart door PdW - Laatste bericht door Jer81
ik ben opzoek naar een gastenverblijf voor de Raclet Panama Up bouwjaar 2019. Wie o wie kan me helpen?
Alle tips zijn welkom
Ik zou eens bellen naar 1 van de 3 verkooppunten. Grote kans dat er in Frankrijk in het magazijn nog een nieuwe ligt.

36 
 Gepost op: november 08, 2024, 12:43:54 pm 
Gestart door Jon - Laatste bericht door Koenta_kinte
Hoe zit het met inpakken? Heeft deze een easypack idee zoals bijvoorbeeld bij de cabanon Malawi?

37 
 Gepost op: november 08, 2024, 12:39:19 pm 
Gestart door De klapkar - Laatste bericht door Koenta_kinte
Wij hebben 1x een vakantie (proberen) te doen met Malawi 1.0 en een Outlander phev. De Ardennen over was al een uitdaging, je moet blijven zorgen dat de batterij vol is/bijgeladen wordt. Auto heeft ons vervolgens ook nog laten staan vanwege accu probleem in Noord Frankrijk. Auto is daarna gemaakt in Nederland en verkocht, voor ons was dit niet de manier om vakantie te houden. Nu voor vakantie weer een krachtige benzine auto en thuis rijden we zoveel mogelijk elektrisch. De 4wd hebben we op de Outlander nooit gebruikt. Mocht je kijken naar een tweedehands kijk dan ook goed naar status batterij en hoeveel garantie daar nog op zit.

38 
 Gepost op: november 08, 2024, 05:11:51 am 
Gestart door De klapkar - Laatste bericht door Joergarms
Gaan idd nog even verder kijken, een V70 AWD staat ook op het lijstje.

Kijk bij de Volvo goed of het zogenaamde "angle gear" niet defect of. Dat gebeurt regelmatig bij hogere kilometerstand. Als dat defect is,  heb je alleen maar voorwielaandrijving. Het is niet superduur om te herstellen, maar wel irritant. Overigens is het onderhoud in het algemeen ook niet goedkoop aan een Volvo, zeker in vergelijk met een Mitsubishi.
Is een nieuwere Outlander phev awd geen optie?  Mijn broertje rijdt er eentje, staat op 265000km en echt nog geen enkel probleem gehad. Is ook een erg fijne caravantrekker, dus de vouwwagen moet helemaal probleemloos gaan.

39 
 Gepost op: november 06, 2024, 09:08:59 pm 
Gaan idd nog even verder kijken, een V70 AWD staat ook op het lijstje.

40 
 Gepost op: november 06, 2024, 03:14:30 pm 
Gestart door Bonny - Laatste bericht door Bonny
Bij Bravo een leuke vacature !
Dus lijkt het je leuk om niet alleen met de vouwwagen op vakantie te gaan ,maar ook om met
vouwwagens te werken !!!
Wellicht is dit dan jou baan !!!
Neem snel een kijkje op de site !

https://bravovouwwagenwereld.nl/vacature/

Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal