Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Stokken over roadmaster family s  (gelezen 1105 keer)

BluRPie

• Klapperraar
  • **
  • Geslacht: Man
  • Merk: kampeermiddel : Roadmaster Family S
Stokken over roadmaster family s
« Gepost op: juli 06, 2024, 02:56:32 pm »

Goedemiddag allen,

Ik ben nu voor de 2e keer een weekend weg met onze nieuwe (oude) roadmaster family s uit 2000.  Na het opzetten houden wij een aantal stokken over en ik denk dat ik ook wat stokken mis.

Wij houden over, 2 stokken van 170 cm. Geen idee waar deze horen.
Vervolgens, 3 stokken waar aan 1 kan een wit haakje lijkt te zitten (afgebroken) die je aan een andere stok zou kunnen klikken. Aan de andere kant zit een gaatje wat lijkt alsof dit een verlengbare stok zou kunnen zijn.

Vervolgens 3 stokken van 20 cm, waar een dunnere stok van 30 cm in zit. Dit lijkt ook op een verlengbaar iets.

Iemand enig idee...?

BluRPie

• Klapperraar
  • **
Re: Stokken over roadmaster family s
« Reactie #1 Gepost op: juli 06, 2024, 03:00:02 pm »

Oh ja. De stokken die ik mis zijn volgens mij om de middelste haakjes van de slaapcabines vast te zetten, maar de stokken die ik over houd, passen hier niet.

De klapkar

• Klapperraar
  • **
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen
« Reactie #2 Gepost op: juli 06, 2024, 03:01:18 pm »

Bij mijn alpenkruiser zitten 3 sokjes van ca 10-15 cm. Deze zijn voor de "dakgoot" wanneer er geen luifel aan de voorzijde aangebouwd wordt.
Mischien kan dat bij jullie ook.

BluRPie

• Klapperraar
  • **
« Reactie #3 Gepost op: juli 06, 2024, 07:20:26 pm »

Bij mijn alpenkruiser zitten 3 sokjes van ca 10-15 cm. Deze zijn voor de "dakgoot" wanneer er geen luifel aan de voorzijde aangebouwd wordt.
Mischien kan dat bij jullie ook.
Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben.

Dus, die kleine stokjes zijn opgelost. Zit ik alleen nog met, hoe hang je de middelste haakjes van de slaapcabines vast..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Martijnonstage

• Klapperraar
  • **
  • Merk: kampeermiddel : Roadmaster
« Reactie #4 Gepost op: juli 31, 2024, 03:27:17 pm »

3 stokken waar aan 1 kan een wit haakje lijkt te zitten (afgebroken) die je aan een andere stok zou kunnen klikken. Aan de andere kant zit een gaatje wat lijkt alsof dit een verlengbare stok zou kunnen zijn. ==> Dit zijn de stormstokken die je eventueel bij kunt zetten bij heftig weer als ondersteuning van de noklatten.

Mbt de vraag over de haakjes: het derde haakje is enkel van toepassing bij de ondertentjes als het goed is. Aan de bovententen zitten er maar 4. DIe hang je strak door een draad door de tunnel te halen (waar ze vroeger ook wel vitrage mee ophingen)

BluRPie

• Klapperraar
  • **
« Reactie #5 Gepost op: juli 31, 2024, 03:32:35 pm »

3 stokken waar aan 1 kan een wit haakje lijkt te zitten (afgebroken) die je aan een andere stok zou kunnen klikken. Aan de andere kant zit een gaatje wat lijkt alsof dit een verlengbare stok zou kunnen zijn. ==> Dit zijn de stormstokken die je eventueel bij kunt zetten bij heftig weer als ondersteuning van de noklatten.

Mbt de vraag over de haakjes: het derde haakje is enkel van toepassing bij de ondertentjes als het goed is. Aan de bovententen zitten er maar 4. DIe hang je strak door een draad door de tunnel te halen (waar ze vroeger ook wel vitrage mee ophingen)

Top, dank je wel. Ik hoop de stormstokken niet nodig te hebben, maar we gaan het meemaken. Aankomende week is het zo ver, dan gaan we 2 weken genieten (of afzien) in Frankrijk. Dit wordt onze eerste vakantie met de VW en ik moet zeggen dat ik er best zin in heb.

Jon

• Klap prof
« Reactie #6 Gepost op: augustus 01, 2024, 01:16:08 am »

Dat is de juiste instelling, geniet van je vakantie en er zit altijd wel wat tegen, ook bij nieuwe en verpletterend dure klappers.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.
Pagina's: 1   Omhoog

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal